فرشید زیدی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مسابقات غرب آسیا با حضور 10 تا 12 تیم برگزار می شود که میزبان این دور از بازی ها تاکنون مشخص نیست.
وی بیان کرد: تا پایان سال جاری نیز چند دوره مسابقه با حضور تیم های آسیایی در کشور برگزار می شود که سعی داریم با تجربه اندوزی از این مسابقات به آمادگی هر چه بیشتر تیم ملی نوجوانان کمک کنیم.
زیدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری کلاس مربیگری درجه 3 در بوشهر گفت: این دوره آموزشی از ابتدای هفته جاری آغاز شده و تا پایان هفته ادامه دارد.
وی یادآور شد: این دوره با حضور 17 نفر از آقایان برگزار می شود که هشت نفر آن از استان بوشهر و مابقی از استانهای هرمزگان، یزد، شیراز و کرمان هستند.
زیدی، در ارتباط با زیرساخت های ورزش تنیس خاکی در بوشهر نیز گفت: با تلاش های رئیس هیات تنیس خاکی استان بوشهر این استان از شرایط مطلوبی برخوردار است و سیعی داریم زمینه میزبانی مسابقات کشوری را فراهم کنیم.
وی یادآور شد: در طول چند روز آتی یک دوره کمپ تمرینی در رده سنی زیر 14 سال نیز در بوشهر برگزار می شود که در قالب آن استعدادیابی لازم از تنیس بازان این شهر صورت می گیرد.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.