به گزارش ایرنا، رضا آذین روز پنج شنبه در آئین تقدیر از عوامل اجرایی و کادر آموزشی اردوهای جهادی آموزشی امید دراستان بوشهر افزود: این برنامه باتوجه به سیاست‌های کلی علم و فناوری کشور و اجرایی سازی سند راهبردی کشور در امور نخبگان با هدف تربیت نیروی انسانی ممتاز و متعهد برگزار شد.
وی اضافه کرد: برنامه های یاد شده برای بیش از 230 دانش آموز مناطق محروم و کم برخوردار اجرا شد و طی آن گام هایی برای افزایش توان علمی و هدایت تحصیلی دانش آموزان برداشته شد.
آذین یادآورشد: اردوی جهادی آموزشی در مناطق محروم و روستایی بصورت هر دو هفته یکبار با حضور دانش آموزان مناطق محروم در مرکز استان بوشهر برگزار شد.
وی افزود: این رویداد علمی آموزشی به عنوان یکی از طرح‌های امید اجتماعی با حمایت استانداری بوشهر برگزار شد و طی آن دانش‌آموزان روستاهای کم برخوردار استان بوشهر در طول سال تحصیلی آموزش های موردنیاز خود را فرا دیدند.
آذین گفت: این آموزش ها در رشته‌های ریاضی، دانش‌های نوین، زیست فناوری و سلول‌ها توسط اساتید ممتاز خانه ریاضیات، دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، پارک علمی کودک و نوجوان و نخبگان و استعدادهای برتر تحت پوشش بنیاد ملی نخبگان به دانش آموزان ارائه شد.
7212/6045** خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.