به گزارش ایرنا، وزیر ورزش و جوانان در این آیین گفت: این ورزشگاه با استانداردهای بین المللی و امکانات کامل مهمترین هدیه دولت یازدهم به مردم استان بوشهر است.
مسعود سلطانی فر افزود: امیدواریم بهره برداری از این استادیوم پایه و زمینه ای برای توسعه و رشد ورزش استان بوشهر باشد و درآینده خبرهای خوبی از ورزش این استان شنیده شود.
وی اضافه کرد: با توجه به وجود استعدادهای قابل توجه در بین نوجوانان و جوانان استان بوشهر در صورتیکه به لحاظ سخت و نرم افزاری امکانات مناسبی برای آموزش آنان تامین شود زمینه ظهور و بروز این استعدادها و خلاقیت ها ایجاد می شود.
وی با اشاره به استعدادهای خوب استان بوشهر در رشته های فوتبال، ورزشهای ساحلی، آبی و میدانی گفت: امیدواریم با برنامه ریزی و مدیریت خوب قدم های اساسی و زیربنایی در این بخش برداشته شود.
سلطانی فر گفت: ساخت 250 زمین مینی فوتبال در مناطق روستایی و محروم باچمن مصنوعی از مهمترین اقدامهای انجام شده در استان بوشهر در دولت یازدهم است.
وی بیان کرد: وجود ورزشگاه 15هزار نفری و احداث مرکز بزرگ ورزشهای بین المللی آبی در استان بوشهر می تواند این استان را ره کانون بزرگ ورزشهای آبی و ساحلی کشور و حضور تیم ها، مسابقه ها و رویدادهای بزرگ تبدیل کند.
سلطانی فر افزود: میزبانی مسابقه های مختلف ورزشی علاوه بر رشد ورزش استان بوشهر و کشور باعث رونق اقتصادی وایجاد اشتغال در این استان می شود.

** امروز می توان گفت حل ورزش کشور خوب است
وی اظهار کرد: امروز با تحول های صورت گرفته بدون توجه به حاشیه ها به ورزش و جوانان پرداخته شده است.
سلطانی فر افزود: در این شرایط می توان اعلام کرد که حال ورزش کشور به نسبت گذشته خوب است.
وی اظهار کرد: کشور در رشته های مختلف ورزشی نتایج استثنایی، تاریخی، خیره کننده و منحصر به فردی داشته است.
وزیر ورزش و جوانان گفت: امروز مفتخریم که برای نخستین بار همه رده های سنی در رشته های فوتبال و والیبال به مسابقه های جهانی صعود کردند.
سلطانی فر افزود: تنها تیم ملی فوتبال بزرگسالان است که از سه بازی باقی مانده اگر یک بازی را ببرد، بدون حرف و بحث به مسابقه های مقدماتی جام جهانی 2018 صعود می کند.

** میزبانی 66 مسابقات ورزشی بین المللی پس از برجام
وی یادآور شد: پس از اجرای برجام توانستیم 66 میزبانی بین المللی را در کشور داشته باشیم که این دستاوردی بزرگ برای ورزش کشور به شمار می رود.
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه در مسابقه های مختلف دستاوردهای بزرگی بدست آمده است گفت: امروز ورزشکاران ایرانی دربازیهای کشورهای اسلامی پشت سرهم مدال می آورند.
وی قهرمانی در رشته کشتی آزاد در کرمانشاه، شطرنج بانوان جهان برای نخستین بار در تهران با حضور 63 شطرنج باز نخبه دنیا، مسابقات دو بزرگ بین المللی پارس، رقابت های امیدهای والیبال قهرمانی آسیا در اردبیل، کسب مقام سومی تیم فوتبال ساحلی و مقام سومی دنیا در رشته فوتسال از جمله افتخارهای کسب شده است.
6047/6043**
خبرنگار: موناعیدان* انتشاردهنده: خدانظرخواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.