عبدالرضا عالی‌پور روز یکشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: این طرح قرآنی با مشارکت نیروگاه اتمی و همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری و بانک صادرات بوشهر و برخی دستگاههای اجرایی این استان بطور مستمر اجرایی می ‌شود.
وی با اشاره به اجرا این طرح با شعار 'هر بوشهری یک کتاب' بیان کرد: دراجرای این طرح قرآنی برای هر یک از علاقه‌مندان جهت خریداری یک جلد قرآن 70 هزار ریال در نظر گرفته شده است که می توانند با اهدا و یا پرداخت هزینه یک جلد قرآن و دیگر کتاب های مذهبی از قبیل مفاتیح الجنان، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و دیگر کتب اسلامی در این امر خیر شرکت کنند.
عالی پور گفت: نهادهای دولتی و شرکت های خصوصی نیز می توانند با مشارکت معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قرآن و دیگر کتابهای اسلامی را با نام و آرم خود چاپ و در اختیار جامعه هدف این طرح قرار دهند.
وی همچنین یکی از اهداف این طرح را نیز جمع آوری قرآن و کتابهای اسلامی بدون استفاده از منازل دانست و گفت: از همه کسانی که در منازل خود قرآن و کتابهای اضاف بر استفاده خود دارند درخواست داریم که این دست کتابها را به پایگاههای جمع آوری نذورات برای استفاده نیازمندان تحویل دهند.
عالی پور با اشاره به نبود هیچگونه موقوفه قرآنی در استان بوشهر برای کمک به فعالیتهای قرآنی اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم با اجرای این طرح برای راهگشایی پیشبرد اهداف و فعالیتهای قرآنی شاهد وقف قرآنی در استان بوشهر باشیم.
وی اظهار کرد: علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی به نشانی www.buetrat.com مراجعه کنند.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.