به گزارش ایرنا، احمد بهروزیان فر روز پنج شنبه در آئین بزرگداشت هفته جوان در بوشهر افزود: تا پیش از سال 92 شمار سازمان های مردم نهاد در بخش ورزش و جوانان تنها 2 سمن بود که این آمار در زمان حاضر به 18 سمن رسیده است.
وی با اشاره به فعالیت سمن ها در موضوع های مختلف بیان کرد: در زمان حاضر کار ثبت 20سمن نیز در استان بوشهر به پایان رسیده و در مرحله صدور مجوز فعالیت قرار دارند.
بهروزیان فر در ارتباط با فعالیت خانه های جوان در استان بوشهر نیز گفت: با توجه به تعلیق
فعالیت بیشتر خانه های جوان استان که پیش از سال 84 راه اندازی شده بودند از سال 92، فعالیت شش خانه جوان از سر گرفته شد.
بهروزیان فر گفت: در این راستا در سه شهرستان استان نیز بزودی عملیات اجرایی احداث خانه جوان آغاز می شود.
وی در ارتباط با شمار زمینهای چمن مصنوعی احداث شده در استان بوشهر نیز گفت: در 2 سال گذشته 136 زمین چمن مصنوعی فوتبال در سطح روستاهای این استان احداث شده که این مهم سرانه فضای ورزشی روستایی استان را از 27 صدم به 1.34مترمربع افزایش داده است.
بهروزیان فر گفت: در زمان حاضر سرانه فضای ورزشی استان بوشهر از 64 صدم مترمربع در ابتدای فعالیت دولت یازدهم با احداث زمین چمن مصنوعی فوتبال در محله های شهری با جمعیت پنج هزار نفری به 1.14 مترمربع افزایش پیدا کرده است.
وی در خصوص ورزشگاه 15 هزار نفری بوشهر نیز گفت: عملیات اجرایی این استادیوم ورزشی از سال 84 آغاز و تا سال92 پیشرفت فیزیکی آن کمتر از 50 درصد بود که با تخصیص اعتبار مناسب این پروژه آماده بهره برداری شده است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر یادآور شد: در جریان سفر سال 94 رئیس جمهوری به این استان 230 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل این پروژه ورزشی اختصاص یافت.
6047/7212** خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: موناعیدان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.