به گزارش ایرنا، سرهنگ حمید خرمدل روز سه شنبه در همایش مداحان و مدیران هیات های مذهبی استان بوشهر افزود: به میزان حضور مردم در انتخابات دشمنان، ارزیابی و میزان محبوبیت انقلاب اسلامی را مورد سنجش قرار می دهند.
وی با تاکید بر ضرورت انتخاب یک فرد اصلاح برای ریاست جمهوری بیان کرد: مداحان نیز در این ارتباط باید رسالت اصلی خود که روشنگری و بصیرت بخشی به مردم است را انجام دهند.
خرمدل با اشاره به سخنان رهبر انقلاب پیرامون نیاز جامعه به مدیریت انقلابی اظهار داشت: مدیریت جهادی و انقلابی همواره مورد تاکید رهبر انقلاب است که باید به آن اهتمام ویژه ای داشت.
وی بیان کرد: باید تدبیر کنیم که پس از گذشت 38 سال از عمر انقلاب اسلامی چه اتفاقی رخ داده که مقام معظم رهبری همواره تاکید دارند که کشور نیازمند دولت انقلابی است.
وی گفت: با این حال آینده انقلاب اسلامی ایران با حضور مردم و بسیجیان مخلصی که به برکت خون شهدا است بسیار روشن است.
خرمدل در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: ما بعنوان سپاه حافظ انقلاب و ناچاریم هر جایی خارج از چارچوب انقلاب اقدام شد، با آن مقابله کنیم.
یکی از مداح اهل بیت نیز در این نشست گفت: رئیس جمهوری باید مردی از تبار مردان و از رزمندگان جبهه و جنگ و به معنای واقعی دلسوز مردم باشد.
محسن طاهری افزود: رئیس جمهوری باید فردی باشد که بتواند کشتی پرتلاطم کشور را به ساحل آرامش رساند و در جهت منویات رهبر انقلاب حرکت کند.
وی یادآور شد: در این انتخابات حساس باید مردم با حضور پررنگ خود بار دیگر پایبندی خود را به آرمان امام و انقلاب اثبات کنند و استقلال ایران اسلامی را به رخ جهانیان بکشانند.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** دبیر: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.