به گزارش ایرنا، مصطفی سالاری روز دوشنبه در آئین افتتاح نمایشگاه آزمایشگاه های عضو شبکه شاعا (شبکه آزمایشگاه های علمی ایران) در دانشگاه خلیج فارس افزود: دانشگاه خلیج فارس طی این مدت با کسب رتبه دوم کیفیت و رتبه هجدهم کمیت در تولیدات علمی در بین دانشگاه علمی کشوری گام بزرگ و ارزشمندی را برای اعتلای علمی این استان برداشته است.
وی یادآورشد:با مقایسه شمار اعضای هیات علمی دانشگاه خلیج فارس، دانشجویان و همچنین محیط فیزیکی این دانشگاه با سایر دانشگاه های جامع کشور می توان به اهمیت بیشتر قرارگیری این دانشگاه در بین مراکز علمی جهان پی برد.
استاندار بوشهر گفت: دانشگاه خلیج فارس به دلایل مختلفی سطح انتظارات از آن بالا است و در این راستا باید از ظرفیت های موجود استان که در آن سهمی ندارد بتواند بخوبی گام بردارد.
وی افزود: این دانشگاه همچنین باید در سمت کارآفرینی که از هدف های مهم دانشگاه های کشور است گام اساسی بردارد .
استاندار بوشهر تاکید کرد: این دانشگاه به لحاظ صیانت از نام بزرگ خلیج فارس نیز یک رسالت ملی عهده دار است که همین امر ایجاب می کند فعالیت علمی، پژوهشی و کارآفرینی آن در سطح دنیا گسترانیده شود و پژواک این صدا برای اعتلای نام خلیج فارس اثرگذار واقع شود.
وی گفت: در این راستا آماده هرگونه حمایت از دانشگاه خلیج فارس بعنوان دانشگاه مادر استان هستیم و در قبال این حمایت ها نیز انتظار داریم این دانشگاه همچنان سیر موفقیت های خود را تداوم ببخشد.
7212/ 6045 خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.