به گزارش ایرنا، روابط عمومی هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان بوشهر روز دوشنبه به نقل از حجت الاسلام عبدالحمید خدری در جمع خبرنگاران افزود: همچنین این هیات صلاحیت 26 نفر از داوطلبانی را که به رای هیات اجرایی و مراجع چهار گانه اعتراض داشتند، پس از بررسی دوباره پرونده آنها احراز نکرد.
وی اضافه کرد: در شهر بوشهر از 35 داوطلبی که اعتراض خود را به دبیرخانه هیات عالی نظارت تحویل دادند 17 نفر تائید و 18 نفر رد صلاحیت شدند.
رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان بوشهر گفت: از مجموع داوطلبان معترض، در شهرستانهای جم یک نفر، گناوه سه نفر، عسلویه یک نفر، دشتی چهار نفر، دشتستان 12 نفر، دیر پنج نفر و در چغادک، عالی شهر و خارگ هم سه نفر صلاحیت آنها مورد تایید قرار گرفت.
وی اضافه کرد: همچنین پس از بررسی پرونده ها از مجموع داوطلبان معترض به رد صلاحیت شان در هیات های اجرایی و مراجع چهارگانه در شهرهای چغادک، عالی شهر و خارگ سه نفر، دیلم یک نفر، عسلویه 2 نفر، دشتی یک نفر، دیر هم یک نفر صلاحیت آنها دوباره احراز نشد.
خدری گفت: در شهرستان های کنگان، گناوه، دشتستان، تنگستان و جم رد صلاحیت نداشتیم.
پیش از این از مجموع سه هزار و 939 داوطلب نامزدی پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در استان بوشهر، صلاحیت سه هزار و 707 نفر احراز شده بود.
از میان داوطلبان، از مجموع سه هزارو 939نفر ثبت نام شده 76 نفر از نامزدی انصراف دادند، 156 نفر در هیاتهای اجرایی و نظارت رد صلاحیت شده بودند که پس از بررسی دوباره پرونده 71 نفر از دواطلبان معترض درشهرها صلاحیت 45 نفر دیگر از آنها مورد تایید هیات عالی نظارت برانتخابات شوراهای اسلامی استان بوشهر قرار گرفت.
6047/6043**
خبرنگار: موناعیدان* انتشاردهنده: خدانظرخواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.