به گزارش ایرنا، حمیده ماحوزی روز یکشنبه در مراسم جشنواره قهرمان کتاب در تالار ارشاد شهر خورموج افزود: جشنواره قهرمان کتاب ایده جدیدی است که برای اولین بار در کشور اتفاق می افتد و آن را برای دومین سال متوالی مورد حمایت قرار می دهیم .
وی اضافه کرد: برای حمایت از برگزاری برنامه های باشگاه کتاب 30 میلیون ریال به این جشنواره اختصاص می یابد.
ماحوزی ادامه داد: شهرستان دشتی در حوزه کتاب خوانی در 2 سال گذشته یکی از موفق ترین شهرستان های کشور است و موفقیت های کسب شده نیز دلیل این مدعاست.
وی اظهار کرد: امروزه کتاب و کتاب خوانی و میزان گرایش به مطالعه، یکی از شاخص‌های رشد و توسعه به شمار می ‌رود و استان بوشهر در این زمینه حرکت های رو به رشدی را آغاز کرده است.
ماحوزی گفت: از همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان دشتی در برگزاری این برنامه سپاسگزارم .
فرماندار شهرستان دشتی گفت: مطالعه در تکامل فردی و اجتماعی که در نهایت به پرورش ابعاد کمال‌آفرین و آسمانی روح بشر منجر می شود نقش والا و حساسی دارد.
غلامرضا مهرجو افزود: تاکیدهای مکرر مقام معظم رهبری در باب افزایش مطالعه و کتاب خوانی همواره بیانگر اهمیت اساسی این ارزش فرهنگی در جامعه است و ضرورت توجه بیشتر به آن را نشان می‌دهد.
وی اضافه کرد: در دولت تدبیر و امید با وجود همه مشکلات و ١١٦ میلیارد ریال بدهی، میزان اعتبارات فرهنگی در شهرستان دشتی را ٢٠ درصد افزایش دادیم.
شهرستان دشتی با مرکزیت شهر خورموج و 80 هزار نفر جمعیت در 80 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.
7206/6043**
خبرنگار: علی اشکو ** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.