به گزارش ایرنا، سید حسین حسینی محمدی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود : از اواخر سال 94 تاکنون با برگزاری 85 نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان بوشهر 1000 مصوبه تصویب شد که از این شمار 60 درصد اجرایی شده است.
وی ادامه داد: بیشترین مصوبه های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مربوط به مسائل بانکی و مابقی در زمینه تامین اجتماعی، امور مالیاتی، تامین انرژی و غیره است که از این میان بیشترین درصد مصوبات اجرا شده مربوط به سازمان تامین اجتماعی است.
وی ادامه داد: از ابتدای سال 95 تا کنون 374 بنگاه اقتصادی تولیدی در سامانه بهین یاب ثبت نام کردند که از این شمار241 مورد در نشست های کارشناسی کارگروه ستاد تسهیل بررسی و پس از تصویب به بانک های عامل استان معرفی شدند.
حسینی محمدی ادامه داد: از این شمار 241 مورد به بانک ها ارجاع که 136 فقره منجر به عقد قرار داد شده است و تاکنون 127 مورد آن با مجموع 846 میلیارد و 500 میلیون ریال تسهیلات دریافت کرده اند.
وی یادآور شد: درسال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و با حمایت های صورت گرفته دستگاههای اجرایی مرتبط تلاش خود را بصورت مستمر بکارخواهند گرفت تا رونق تولید شتاب بیشتری پیدا کند.
حسینی محمدی در بخش دیگری از سخنان با اشاره به وجود سه کارخانه سیمان در استان بوشهر گفت: این استان دارای 2 خانه سیمان در کنگان و دشتستان با ظرفیت تولید روزانه سه‌ هزار تن و 6 ‌هزار تن است که بزودی سومین کارخانه سیمان در دشتی با ظرفیت روزانه سه هزار تن افتتاح می‌شود.
وی با اشاره به صادرات سیمان استان بوشهر به کشورهای مختلف افزود: تنها در اسفندماه گذشته 39 هزار 500 تن کلینکر و 39 هزار تن سیمان استان بوشهر به خارج از کشور صادر شد که این ظرفیت امسال افزایش چشمگیری پیدا می کند.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.