علیرضا زیارتی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این استان در مقطعی بازیکنانی را در سطح تیم ملی بدمینتون داشته که با اندکی همت می توانیم این جایگاه را حفظ کنیم.
وی بیان کرد: هم اکنون در مرکز استان با توجه به فراهم بودن امکانات و سالن اختصاصی در مقایسه با شهرستان ها کار کمتری برای توسعه پیش رو داریم.
زیارتی ادامه داد: در صورتی که تنها تمرکز خود را به مرکز استان معطوف و شهرستان ها را ناده گیریم در هیچکدام رده های سنی به موفقیتی دست پیدا نمی کنیم.
وی گفت: در این ارتباط علاوه بر برنامه ریزی مناسب نیازمند تامین درآمد برای اجرای برنامه های خود هستیم که در این زمینه راهکارهای منختلفی را پیش بینی کرده ایم.
زیارتی ادامه داد: یکی از این راهکارها رایزنی با پارس جنوبی و دیگر راهکار نیز درآمدزایی در درون هیات بدمینتون استان بوشهر از طریق برگزاری دوره های آموزشی است.
وی اضافه کرد: در صورت تحقق برنامه ها پیش بینی شده در 2 سال آینده با حمایت های لازم با حضور در لیگ برتر بدمینتون کشور توان خود را محک بزنیم.
زیارتی همچنین با تقدیر از حمایت مجموعه اداره کل ورزش و جو.انان گفت: انتظار داریم با تداوم رویکرد دو سویه و تعاملی موجود با اداره کل ورزش و جوانان استان افق روشنی فراروی ورزش استان بوشهر بویژه در رشته بدمینتون فراهم شود.
وی ادامه داد: براساس تقویم هیات بدمینتون یک سری برنامه ها نیز پیش بینی شده که جزئیات در زمان مناسب اطلاع رسانی می شود.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.