پیام مساعدی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با فعالیت این سامانه برای برخی از مناطق استان بوشهر رگبار پراکنده باران، رعد و برق و تند باد لحظه ای پیش بینی می شود.
وی بیان کرد: پیش بینی می شود با افزایش سرعت وزش باد جنوبی طی ساعاتی از امروز و فردا، خلیج فارس بویژه در سواحل نیمه شمالی استان مواج و متلاطم باشد.
مساعدی یادآور شد: این ناپایداری های جوی از فردا تقویت شده و سرعت وزش باد روی دریا و سواحل استان افزایش قابل ملاحظه ای خواهد یافت که به دنبال آن وقوع گردوخاک در مناطق مستعد نیز پیش بینی می شود.
وی افزود: در 24 ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و گرد و خاک، بتدریج افزایش ابر و در برخی نقاط گاهی رگبار پراکنده باران و احتمال رعدو برق و تندباد لحظه ای پیش بینی می شود.
مساعدی یادآور شد: در این مدت جهت وزش باد جنوب شرقی تا جنوب غربی گاهی جنوب شرقی تا شمال شرقی با سرعت 12 تا 36 کیلومتر در ساعت و طی ساعاتی بیش از 42 کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.
وی اضافه کرد: ارتفاع موج دریا در خلیج فارس نیز برای 24 ساعت آینده 60 تا 120 سانتی متر و در هنگام وقوع تندباد لحظه ای تا 150 سانتی متر پیش بینی می شود.
مساعدی گفت: فردا مد اول دریا ساعت 05:32 دقیقه بامداد، جزر اول در ساعت 09:38 دقیقه، مد دوم در ساعت 15:45 دقیقه و جزر دوم 23:17 دقیقه خواهد بود.
وی یادآور شد: هم اکنون دمای هوا در بوشهر 33 درجه سانتیگراد و رطوبت هوا 27 درصد گزارش می شود.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.