به گزارش ایرنا یوسف قیصری روز چهارشنبه در آئین تجلیل از استادان نمونه دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با حضور استاندار بوشهر افزود:پیروزی در انتخابات به معنای پیروزی یک فرد خاص نیست و حضور حداکثری مردم در انتخابات به معنای پیروزی واقعی است.
وی اظهار داشت: استادان و معلمان دارای جایگاه ویژه‌ای در جامعه هستند و پیشرفت و توسعه جامعه مرهون تلاش‌های انی قشر است.
قیصری با بیان اینکه اساتید دانشگاه الگوهای جامعه هستند،اضافه کرد: تاثیرگذاری اساتید بر دانشجویان و همچنین جامعه بالا است و باید از ظرفیت اساتید به خوبی استفاده شود.
استاندار بوشهر نیز در این آئین گفت: توسعه پایدار هر جامعه‌ای نیازمند استفاده مناسب از نیروی انسانی است و برای اینکه بر روی نفت و گاز و دیگر منابع تمرکز کنیم، باید روی نیروی انسانی تمرکز کنیم.
مصطفی سالاری افزود:بیش از هر زمانی طی دو سال اخیر در استان بوشهر در آموزش و پرورش سرمایه‌گذاری شده است و بیش از آنکه روی توسعه زیرساخت‌های آموزشی تمرکز کنیم، روی کیفیت آموزش تمرکز شده است.
استاندار بوشهر تصریح کرد: در دو سال گذشته طرح تقویت بنیه علمی در این استان اجرا شد و البته اثر این طرح را امروز نمی‌بینیم و آثار آن در آینده نمایان خواهد شد.
وی افزود: تلاش کردیم که در قالب این طرح دانش‌آموزان برتر تشویق و معرفی شوند و در سطح شهرها و روستاها از دانش‌آموزان برتر تجلیل شایسته شود و همچنین تشویق‌های در خور شان از معلمان داشته باشیم.
سالاری ادامه داد: در هر منطقه‌ای که برای پروژه‌های عمرانی یا دیگر برنامه‌ها می‌رویم، از دانش‌آموزان برتر آن شهر و روستا و محله نیز تقدیر می‌کنیم و تلاش می‌کنیم که این اقدامات به خوبی نیز اطلاع‌رسانی شود تا دانش‌آموزان تشویق شوند.
وی اضافه کرد:درحالی که با توسعه فضای فیزیکی ادارات و دستگاه‌های اجرایی موافق نیستیم ولی در زمینه توسعه فضاهای آموزش عالی و آموزش و پرورش همکاری خوبی داریم.
وی با اشاره به ظرفیت‌های بالای استان بوشهر در بخش کشاورزی، آبزی‌پروری، پتروشیمی و دیگر بخش ها گفت: باید بر اساس مزیت‌هایی که در این استان وجود دارد،‌ زمینه اشتغال را فراهم کنیم.
در این آئین از عبدالله رضایی، سید مجتبی حسینی و پرهام نجف‌آبادی به عنوان اساتید نمونه دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر تجلیل شد.
7212/6045** خبرنگار: عبدالصمد شهریاری ** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.