به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز چهارشنبه در نشست با مسئولان تیم فوتبال پارس جنوبی جم افزود: برنامه ریزی اصولی و ترسیم هدف گذاری برای آینده، مدیریت اقتصاد و رعایت حفظ جایگاه مربیان و کادر فنی لازمه یک تیم موفق است.
وی یادآورشد:مسئولان تیم پارس جنوبی باید از هم اکنون تیم خود را با ترکیبی از بازیکنان جوان، مستعد با تجربه و بومی آماده کنند تا حضوری بدون دغدغه در لیگ برتر داشته باشند.
امام جمعه بوشهر اظهارداشت: تیم فوتبال پارس جنوبی جم با داشتن ظرفیت‌های بالا باید ورزشگاهی اختصاصی و بین المللی با رعایت استانداردها و امکانات رفاهی داشته باشد تا بتواند حرف اول را در ورزش منطقه و کشور بزند.
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به ضرورت بکار گرفتن بازیکن خوش اخلاق گفت: مرحوم دهداری و مرحوم تختی از بزرگان ورزش ایران پیش از اینکه ورزشکار خوبی باشند با اخلاق بودند و سایر تیم ها هم باید چنین شخصیت هایی را الگو و ملاک قرار دهند.
صفایی یادآور شد: از مدیریت باشگاه پارس جنوبی تا مربیان، بازیکنان و تماشاگران همگی یک فصل سخت و نفس گیری را پشت سر گذاشتند و آنها با یک کار تیمی خوب و اتحاد و همدلی بین سایر اعضا و عوامل اجرایی باعث لیگ برتری شدن این تیم شد.
وی ادامه داد: فوتبال یک مقوله مهم و استراتژیک است که افزون بر عرصه اقتصاد در عرصه اقتدار نظام و مملکت، فوق العاده نقش آفرینی می‌کند.
7212/ 6045 خبرنگار: عبدالصمد شهریاری* انتشار دهنده:اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.