به گزارش ایرنا، عادل دهدشتی روز سه شنبه در نشست با کارکنان سپاه تنگستان به مناسبت بزرگداشت روز پاسدار افزود: بنابر فرمایش مقام معظم رهبری بسیج و سپاه شجره طیبه انقلاب اسلامی هستند و دلیل وجودی این نهاد مقدس با دور اندیشی امام خمینی(ره) شکل گرفته است.
وی بیان کرد: سپاه وظایف متعددی را از حیث امنیتی و دفاعی چه در داخل و چه خارج از مرزها و سازندگی وآبادانی کشور در نظام جمهوری اسلامی بر عهده دارد.
دهدشتی گفت:زمانی سپاه در تامین امنیت کشور به شکل علنی در تهاجم نیروهای متجاوز بعثی در دوران دفاع مقدس حضور فعال داشت و اکنون نیز این تامین امنیت را در خارج از مرزها با عنوان مدافعان حرم عهده دار شده است.
وی افزود:پایه و مبنای سپاه با رویکردی که انقلاب دارد حفظ کیان و سرزمین انقلاب اسلامی است.
فرماندار تنگستان گفت: شکل و شمایل حضور سپاه در عرصه ها عوض می شود ولی ایثارگری و شهادت طلبی و رویکرد مبتنی بر آرمان گرایی پیوسته در اعمال و رفتار سپاه پاسداران به عنوان یکی از ارکان نظام همواره پایدار است.
وی ادامه داد: مردم با دیدن صلابت سپاه همیشه قدردان این نهاد مقدس هستند ولی بخشی از عملکرد سپاه که ممکن است مردم از آن غافل باشند در حوزه عمرانی، سازندگی و آبادانی کشور است که کمتر به چشم می آید.
فرماندار تنگستان عنوان کرد: در بحث مذاکرات مختلفی که نظام در سیاست خارجی دارد به طور حتم اگر توان داخلی و اقتدار نیروهای نظامی نبود معلوم نبود که چه اتفاقی می افتاد و به طور مسلم هر آنچه که مد نظر طرف مقابل بود باید اجرا و ما مجبور به پذیرش آن بودیم.
دهدشتی در ارتباط با انتخابات نیز اظهار داشت: نگاه به انتخابات به عنوان یک عرصه و صحنه نمایش اقتدار ایران اسلامی است زیرا امروز خیلی از رسانه های خارجی و تحلیل گران قدرتهای بین المللی در این ایام نگاه و تحلیل شان مبتنی بر نوع حضور مردم در عرصه انتخابات است بهد همین دلیل شور و نشاط و مشارکت حد اکثری مردم در انتخابات حائز اهمیت زیادی است.
وی تاکید کرد: در این راستا امروز آنچه مد نظر هیات اجرایی انتخابات در شهرستان تنگستان است برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و مبتنی بر مشارکت حد اکثری مردم است.
دهدشتی گفت: ما باید یک اصل بی طرفی را برای خودمان تعریف کنیم و اعتماد مردم باید به گونه ای باشد که برای نمونه فرماندار شهرستان تنگستان در انتخابات شورای شهر نگاهش متوجه هیچ شخص و جناحی نیست.
7212/ 6043 **
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری* انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.