به گزارش ایرنا، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی بوشهر گفت:
جشنواره قهرمان کتاب ویژه دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی شهرستان دشتی برگزار و ١٨٢ نفر نیز درآن شرکت کردند.
حمید زارعی افزود: جشنواره در دو بخش کتبی و شفاهی برگزار می شود که در بخش کتبی دانش آموزانی که نمره بالاتر از ٨٠ کسب کرده اند در بخش شفاهی رقابت می کنند.
وی ادامه داد: امروز بخش شفاهی ویژه مقطع دبستان با داوری جعفر توزنده جانی و عزت الله الوندی دو تن از نویسندگان خوب کودک و نوجوان برگزار شد.
زارعی تصریح کرد: آزمون شفاهی مقطع متوسطه اول و دوم نیز شنبه صبح در فرهنگسرا برگزار و مراسم اختتامیه در هفته معلم برگزار می شود.
وی اضافه کرد: در آیین پایانی با توجه به آمادگی نسبتا خوب اغلب شرکت کنندگان نفرات اول تا سوم تمام پایه های تحصیلی مقطع دبستان، نفرات اول تا سوم مقطع راهنمایی و دبیرستان مورد تقدیر قرار می گیرند و نفرات اول هر بخش مدال قهرمان کتاب دریافت می کنند.
*برگزاری دوره پیشرفته تئاتر در خورموج بوشهر
دوره پیشرفته تئاتر در سالن پلاتو فرهنگرای شهید شهریاری شهر خورموج استان بوشهر برگزار شد.
پیشکسوت تئاتر استان بوشهر در سومین دوره پیشرفته تئاتر توسط انجمن هنرهای نمایشی فرهنگسرای شهید شهریاری خورموج گفت: دشتی یکی از شهرستان های موفق وپیشتاز در زمینه برگزاری دوره های پیشرفته تئاتر و تربیت نوجوانان و جوانان به هنر تئاتر است.
فرید میرشکار افزود: در این دوره پیشرفته هنرجویان در مورد سبک های نمایشی کلاسیک، رئالیسم، ناتورالیسم، اکسپرسیونیسم، سمبولیسم، ترکیبی نو و انواع نمایش های تراژدی، کمدی و ملودرام اموزش می بینند.
7206/ 6045خبرنگار: علی اشکو انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.