به گزارش ایرنا، احمد لیراوی روز یکشنبه در نشست با مدیران آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای شهرستان گناوه افزود: دراین ارتباط سازمان آموزش فنی و حرفه ای با تربیت نیروی انسانی ماهر و توانمند در صنایع اشتغالزا و آشنایی جوانان با محیط واقعی کسب و کار فرصت های جدیدی را برای اشتغال و کارآفرینی نیروهای جوان ایجاد کرده است.
وی گفت: موسسه های کارآموزی با داشتن قابلیت بالا در امر کارآفرینی و بهبود فضای کسب و کار، قادر به تولید ثروت، دانایی در کشور و تداوم چرخه اقتصادی می باشند.
لیراوی بااشاره به اینکه آموزشگاه های آزاد بازوی توانمند و فرزندان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور محسوب می شوند، افزود: شناسایی نقاط ضعف و تلاش برای رفع و برجسته سازی نقاط قوت این موسسه ها ، زمینه خدمات رسانی هرچه بیشتر و بهتر را فراهم خواهد کرد.
وی اظهارکرد: در زمان حاضر، بدلیل استقبال نکردن از آموزش ها در بخش خصوصی با مشکلات عدیده ای در آموزشگاه های آزاد روبرو هستیم که باید برای داشتن آینده ای بهتر و موفق تر راه حل هایی برای برون رفت از این شرایط پیدا کنیم.
معاون آموزش پژوهش و برنامه ریزی آموزش فنی وحرفه ای استان بوشهر گفت: بر اساس بررسی های بعمل آمده بیشترین فعالان آموزشی در بخش خدمات هستند.
وی بر ارایه آموزش های مهارتی عملی متناسب با نیاز بازار کار تاکید کرد و افزود: اغلب آموزش های دانشگاهی در کشور به مباحث تئوری و نظری اختصاص داشته و مهارت لازم جهت ورود به فضای کسب و کار و آشنایی با دنیای واقعی کار را ایجاد نمی کنند که سازمان آموزش فنی و حرفه ای به عنوان متولی آموزش های مهارتی و کوتاه مدت این کار را دنبال می کند.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/ 6045** خبرنگار: نعمت اله بهروزی** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.