به گزارش ایرنا، سرگرد مهدی قاسمی روز پنج شنبه در حاشیه نشست شورای پیشگیری از جرائم انتخاباتی استان بوشهر درجمع خبرنگاران افزود:برای فراهم شدن رقابتی قانونمند و پرشور در انتخابات 29 اردیبهشت ماه جاری، نامزدهای انتخاباتی به هواداران و ستادهای انتخاباتی برای جلوگیری از ارتکاب چنین تخلف هایی تذکرهای لازم را گوشزد کنند.
وی اظهارداشت:برای برگزاری انتخاباتی سالم و بدون مشکل باید همگان در رعایت قانون انتخابات در همه فرایندهای آن به ویژه در عرصه تبلیغات مشارکت داشته باشند.
وی بیان کرد: رعایت قانون در عرصه تبلیغات معرفی کاندیداهای انتخاباتی یک ضرورت محسوب شده و در این راستا برای جلوگیری از تخلف ها در عرصه فضای مجازی، شیوه، روش و محتوای تبلیغات کاندیداها مورد بررسی قرار می گیرد.
قاسمی از تشکیل تیم‌های تخصصی برای بررسی فضاهای مجازی در فعالیت کاندیداهای انتخاباتی خبر داد و گفت: این تیم ها بصورت شبانه ‌روزی فضاهای مجازی، شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های خبری را رصد می‌کنند.
قاسمی افزود: در صورت بروز تخلف در شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های خبری با احضار مسئول مربوطه ، تذکرات لازم به وی داده می شود.
وی با بیان اینکه مسئولیت هر تخلف انتخاباتی در فضاهای مجازی مدیران شبکه‌های اجتماعی هستند تاکید کرد: دست‌اندرکاران شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های خبری باید با مصادیق تخلفات انتخاباتی آشنا شوند تا از بروز تخلف های احتمالی در این عرصه جلوگیری شود.
7212/6045 خبرنگار: عبدالصمد شهریاری**انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.