به گزارش ایرنا، پایگاه خبری پلیس به نقل از سردار حیدر عباس زاده اعلام کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه اعضای یک باند، محموله بزرگ قاچاق را از طریق مرز دریایی، وارد استان کرده و قصد توزیع آن را در سایر نقاط کشور دارند، چند تیم ویژه با محوریت پلیس آگاهی و سایر یگان های انتظامی تحقیقات خود را شروع کردند.
وی افزود: با تحقیقات میدانی مشخص شد، دو نفر از اعضای یک باند، حجم قابل توجهی پودر و قرص نیرو زا را از مسیر دریا وارد شهرستان دیر کرده و با دپو در دو منزل مسکونی قصد دارند در فرصت مناسب با استفاده از خودروهای سواری تندرو (شوتی) به سایر نقاط استان و کشور منتقل کنند.
این مقام ارشد انتظامی استان اضافه کرد: پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات هماهنگ و منسجم با مشارکت پلیس های آگاهی، امنیت عمومی، مبارزه با موادمخدر و کلانتری در بازرسی از مخفیگاه متهمان ، کالاهای دپو شده کشف شد.
فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه اقلام کشف شده شامل 400 کیلوگرم انواع پودر و 150 هزار بسته قرص بدنسازی بوده تصریح کرد: طبق نظر کارشناس مربوطه 15 میلیارد ریال ارزش این محموله بوده که در همین راستا دو متهم دستگیر و در اختیار مرجع قضائی قرار گرفته اند.
7207/ 6045**خبرنگار:عباس بحرانی** انتشاردهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.