علی پورمحمد سه شنبه شب پس از برد یک بر صفر تیمش در برابر تیم شاهین بوشهر در گفت و گو با ایرنا افزود: در لیگ دو بویژه در دور مقدماتی اشتباه های داوری زیاد بوده که با نظارت بیشتر می توان کیفیت این داوری ها را ارتقا داد.
وی بیان کرد: در دور دوم بازی ها برخی از داوران هم به سود و هم به ضرر تیم شهرداری تبریز سوت زدند که در صورت ارتقا داوری لیگ 2 می توانیم همانند لیگ برتر و لیگ یک شاهد رخ دادن اشتباه های کمتری از سوی داوران باشیم.
پورمحمد در ارتباط با مدیریت تیم شهرداری تبریز نیز ادامه داد: امسال تیم از مجموعه مدیریتی خوبی سود می برد و همین امر منجر شده تا این جای کار نتیجه های قابل قبولی را کسب کنیم.
وی گفت: مدیریت باشگاه در بیشتر مقاطع برای برد تیم پاداش تعیین می کند که همین امر موجب شده تا بازیکنان با انگیزه مضاعف در طول 90 دقیقه برای موفقیت تیم خود تلاش کنند.
پورمحمد یادآورشد: تیم شاهین بوشهر نیز تیم بزرگی است که فوتبال را بخوبی بازی می کند و بدون شک شکست امروز چیزی از ارزش های این تیم کم نمی کند.
وی گفت: تیم های شاهین بوشهر و شهرداری تبریز از تیم های شایسته گروه خود هستند که امیدواریم در پایان لیگ هر دو تیم از تیم های صعود کننده به لیگ دسته یک فوتبال کشور باشند.
پورمحمد در ارتباط با بازی آینده شهرداری تبریز برابر هف سمنان نیز گفت: در این بازی با کسب هر سه امتیاز بازی خانگی می توانیم گام بلند برای صعود برداریم و با توجه به اینکه همه تیم های گروه مدعی صعود هستند این امر کار را برای صعود تیم ها دشوار کرده است.
شهرداری تبریز در دیدار روز گذشته خود با برتری برابر شاهین بوشهر توانست با 11 امتیاز به صدر جدول گروه خود صعود کند.
7212/6045** خبرنگار: عبدالصمد شهریاری ** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.