مجید خدابنده لو روز چهارشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: در دیدار شاگاه سه شنبه برابر شهرداری تبریز فوتبال روی بد خود را به ما نشان داد و نتوانستیم از موقعیت های خود به گل دست پیدا کنیم.
وی بیان کرد: بازیکنان شاهین سعی داشتند در همان نیمه نخست کار تیم حریف را با زدن گل های مورد نیاز تمام کنند که شاید محقق نشدن این امر در نیمه نخست موجب فشار روی آنها و در نهایت شکست برابر حریف تبریزی شد.
خدابنده لو ادامه داد: با این شکست چیزی برای شاهین تمام نشده و در سه بازی باقیمانده می توانیم با کسب امتیازهای لازم صعود خود به لیگ دسته یک فوتبال کشور را قطعی کنیم.
وی گفت: داور این دیدار نیز یک پنالتی مسلم را در نیمه نخست برای شاهین نگرفت و در صورت اعلام پنالتی نتیجه این دیدار بدون شک به سود شاهین رقم می خورد.
خدابنده لو یادآورشد: در دیدار برابر نفت و گاز گچساران نیز از داوری متضرر شدیم که امیدواریم در بازی های حساس آینده این اشتباه های داوری دامن گیر تیم شاهین نشود.
وی ادامه داد: در دیدار روز گذشته برابر شهرداری تبریز بازیکنان حریف بیش از حد وقت تلفی داشتند که داور علاوه بر لحاظ کردن وقت اضافه بیشتر در پایان بازی می توانست اندکی زودتر اقدام به دادن کارت زرد برای وقت تلفی آنها کند تا بازیکنان شهرداری تبریز کمتر وقت تلفی کنند.
خدابنده لو ادامه داد: با این حال باید از شکست برابر نماینده تبریز درس عبرت بگیریم و با برد در بازی های آینده و صعود به لیگ دسته یک دل فوتبال دوستان بوشهری بویژه هواداران شاهین بوشهر را شاد کنیم.
شاهین روز گذشته با پذیرای شکست برابر شهرداری تبریز با 9 امتیاز در رده چهارم گروه خود قرار گرفت.
7212/6045** خبرنگار: عبدالصمد شهریاری ** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.