به گزارش ایرنا روابط عمومی استانداری بوشهر روز سه شنبه به نقل از عبدالکریم گراوند در نشست با معاونین سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداران و بخشداران استان بوشهر اعلام کرد: قانون گرایی و اجرای دقیق قانون اولین انتظاری است که مردم نسبت مجریان قانون دارند و از ما طلب می کنند.
وی یادآورشد:
رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر تصریح کرد: در بحث تایید صلاحیت کاندیدای شورهای اسلامی شهر و روستا در هیات های اجرایی استان بوشهر خارج از قانون هیچ کاری صورت نگرفته و در رسیدگی صلاحیت ها توسط این هیات ها، مر قانون اجرا شد.
وی با اشاره به اینکه سربلندی کشور در گرو پایبندی به قانون است، افزود: به عنوان رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر به هیچ وجه از وظایف قانونی خود کوتاهی نخواهم کرد و در اجرای وظایف قانونی خود پایبند خواهم بود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: طبق تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به وزیر کشور در راستای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تمام توان و تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.
گراوند اظهارداشت:باتوجه به اینکه انتخابات حق الناس است باید نسبت به همه مراحل آن با حساسیت اجرای دقیق قانون را ملاک عمل قرار دهیم.
وی اضافه کرد: برگزاری انتخاباتی قانونمند و سالم در گرو مشارکت و همکاری همه ارکان برگزار کننده انتخابات است.
رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر یادآورشد: مشارکت گسترده مردم در انتخابات در عرصه ملی و بین المللی مصونیت بخش کشور است.
گراوند ادامه داد:حضور پرشور مردم در انتخابات 29 اردیبهشت در عرصه ملی سبب انتخاب فرد اصلح و در عرصه بین المللی نیز نشان دهنده علاقه مردم به نظام است.
وی با تاکید بر نقش مهم حضور حداکثری در انتخابات 29 اردیبهشت برای خنثی‌سازی ترفندهای دشمنان تصریح کرد: مشارکت پرشور مردم در انتخابات سبب می‌شود کسانی که با نظام اسلامی ایران دشمنی دارند سر تعظیم در برابر ملت فرود آورند.
رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر افزود: مردم با احساس مسئولیت در انتخابات حضور یابند و افراد اصلح را در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا انتخاب کنند.
وی گفت: انتظار می‌رود نامزدها و هواداران آنان در ستادهای انتخاباتی و فضاهای تبلیغاتی، اخلاق را سرلوحه کار خود قرار دهند.
7212/6045** خبرنگار: عبدالصمد شهریاری ** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.