به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز دوشنبه در جلسه شورای اداری بخش ریگ شهرستان گناوه با بیان اینکه آمارسازی های خلاف واقع از دیگر بداخلاقی ها در انتخابات بشمار می آید، گفت: در حالی که رئیس جمهوری در سفر به استان بوشهر متوجه شد بیمارستان دیر آماده شده اما هفته بعد قرار بود افتتاح شود برنامه ریزی 2 روزه خود به بوشهر را برهم زد و این نشانگر پای بندی رئیس جمهوری به اخلاق مداری و صداقت در کار است.
گراوند با بیان اینکه در انتخابات یکسری بایدها و نبایدها رعایت شود، ادامه داد: باید مراقب باشیم و بدانیم افتخارات نظام و انقلاب که برگرفته از عملکرد دولت است بخاطر دعواها و رقابت های سیاسی کمرنگ نشود که البته جامعه خود نظارت می کند.
وی گفت: کاندیداها، حامیان و نمایندگان آنان باید در انتخابات رییس جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا نکاتی را مدنظر قرار دهند که اولین آن پرهیز از دروغ است.
وی خاطرنشان کرد: همه بدبختی جامعه دروغ گفتن است که به عنوان یک آفت می تواند انتخابات را با مشکل مواجه کند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر، بداخلاقی را از دیگر آفت های انتخابات دانست و گفت: همانطور که پیامبر مکرم اسلام (ص) هدفش از بعثت را مکرم اخلاق فرمودند، جامعه اسلامی معتقد به بعثت نیز باید پای بند به مکارم اخلاق بوده و از بداخلاقی ها پرهیز کنند.
گراوند تصریح کرد:مشارکت حداکثری آحاد مردم در انتخابات که از تاکید و توصیه های رهبرمعظم انقلاب است پیامدهای ارزشمند و نتیجه بخشی برای کشوردارد که مصونیت بخشیدن به انقلاب و نظام از مهمترین آن است.
وی گفت:همه آحاد مردم با احساس مسئولیت نسبت به سرنوشت جمهوری اسلامی و خود برای رای دادن به کاندیدی مدنظرشان پای صندوق های رای بصورت گسترده حضور یابند.
این مقام مسوول اظهارداشت: ناامیدی دشمنان نظام و انقلاب قسم خورده و تحکیم پایه های مردم سالاری دینی از دیگر نتایج پربار حضور و مشارکت گسترده مردم در پای صندوق های رای است.
گراوند گفت: دشمنان نظام و انقلاب در بیرون از مرزها منتظرند در بین صفوف متحد مردم رخنه ای ایجاد کنند تا مانع از آمدن مردم پای صندوق های رای شوند و بعد بنشبنند میزگرد برگزار کنند و بگویند چرا مردم در انتخابات شرکت نکردند.
وی اظهارکرد: به لطف الهی مردم در عرصه های مختلف با احساس مسئولیت از حق قانونی خود استفاده و مشارکت گسترده ای در انتخابات ادوار گذشته داشته اند و دراین دوره نیز حماسه دیگری خلق خواهند کرد.
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: امنیت انتخابات از دیگر تاکیدهای رهبرمعظم انقلاب است و باید در کمال آرامش و وحدت و انسجام همه جامعه برگزار شود.
وی بابیان اینکه پای بندی به قانون ضامن بقا و دوام ساختار جامعه است، گفت: مسئولان انتخابات باید بدون کم و کاست مر قانون را در 2 انتخابات پیش رو رعایت و اهتمام جدی ورزند.
وی با اشاره به اینکه امروز پروزه های حساس و حیاتی جمهوری اسلامی سند افتخار نظام است و مربوط به هیچ دولتی نیست، گفت: اگر امروز به خدمات ارایه شده در عرصه بهداشت ودرمان افتخار می کنیم مربوط به دولت نیست بلکه به نظام و متعلق به همه است.
وی با بیان اینکه اشتغال و تولید از دغدغه های رهبرمعظم انقلاب است، گفت: یک روز رهبر معظم انقلاب دغدغه بهداشت ودرمان داشت که امروز با تلاش دولت و اجرای طرح مهم تحول نظام سلامت گام های مهم در برطرف کردن این بخش برداشته شده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: سعه صدر و تحمل داشتن یکی دیگر از نکاتی است که باید کاندیداهای شوراها مدنظر قراردهند.
وی اظهارکرد: کسانی که ورود به عرصه انتخابات کرده اند باید قانون مدار و مقید و پای بندی به ضوابط و مقررات انتخابات باشند.
گراوند افزود: پرهیز از تخریب یکدیگر و اهتمام جدی به وحدت و انسجام از دیگر ملاک های مهمی است که کاندیداها باید به آن اهتمام جدی ورزند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر به اهمیت و جایگاه شعار سال گفت: باید به عنوان یک کشوری که به دنبال ازبین بردن بیکاری و ایجاد رونق اقتصادی و شغل ایجاد و امنیت روانی هستیم به سرمایه گذاری که از لازمه های آن است اهتمام جدی شود.
گراوند گفت: یکی از آسیب هایی که در فصل انتخابات وجود دارد طوری حرفی زده می شود که که اگر کسی قصد سرمایه گذاری دارد صبر می کند که چه اتفاقی خواهد افتاد و رئیس جمهوری چه کسی شود که این موضوع فضای ابهامی را ایجاد کند و موجب می شود سرمایه گذاری و رونق و توسعه اقتصادی با تاخیر انجام شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر افزود: در گفتمان و تریبون ها و در رسانه ها همه باید توجه کنیم خدای ناکرده مطلبی بیان نشود که بتواند روی امنیت روانی که دنیا و سرمایه گذار دنبالش است ابهام و مشکلی ایجاد کند.
بخش ریگ از توابع شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6045/6164** خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.