به گزارش ایرنا، ارسلان زارع روز دوشنبه در شورای اداری دشتستان افزود: انتخابات بزرگترین همایش ملی مردم ایران برای شرکت در سرنوشت خود است.
وی یادآورشد:بدون شک مردم سرفراز ایران به مدد شعور بالای سیاسی و اجتماعی بار دیگر در 29 اریبهشت ماه با حضور حداکثری در انتخابات حماسه خواهند آفرید.
زارع گفت: برگزاری انتخاباتی با سلامت کامل و براساس مر قانون نیازمند دقت نظر همه دستگاه های اجرایی جهت اشرافیت لازم بر قوانین انتخابات و ایجاد امید در مردم به دستاوردهای نظام و دولت است.
فرماندار دشتستان افزود:از تعداد 237 نفر داوطلب انتخابات شوراهای شهر در شهرستان دشتستان، 11 نفر توسط هیات اجرایی شهرستان و 2 نفر توسط هیئت نظارت رد صلاحیت شدند .
وی اضافه کرد: همچنین از تعداد 715 نفر داوطلب انتخابات در روستاهای شهرستان دشتستان نیز 15 نفر توسط هیات های اجرایی و 3 نفر هم توسط هیات نظارت رد صلاحیت شده اند.
زارع گفت: ایجاد شور انتخاباتی و ترغیب مردم به حضور حداکثری در انتخابات 29 اردیبهشت ماه در گرو تلاش همه احزاب، گروه های سیاسی و انجمن های اجتماعی و سیاسی است.
وی بر استفاده نکردن از امکانات دولتی و وقت اداری بر له یا علیه شخصی خاص توسط مسئولان دستگاه های اجرایی تاکید کرد.
فرماندار دشتستان ادامه داد:مهمترین موفقیت نظام در سال گذشته آرامش اجتماعی و امنیت بعنوان بستر ساز توسعه محقق شد که این مهم در این شهرستان نیز عینی و ملموس است.
زارع اظهارداشت:استکبار و مخالفین نظام جمهوری اسلامی همواره برنامه هایی برای برهم زدن وحدت و آرامش اجتماعی ملت ایران داشته اند اما بصیرت و هوشیاری ملت همواره آنها را ناکام کرده است.
زارع اضافه کرد: کارنامه دولت تدبیر و امید در حوزه های مختلف سیاسی بویژه سیاست خارجی و آرامش در منطقه، ثبات اقتصادی و کاهش نرخ تورم 40درصدی ابتدای دولت به هفت درصد دفاع از حقوق شهروندی و توسعه فعالیت سازمان های مردم نهاد درخشان است.
وی تصریح کرد: طرح تحول نظام سلامت دستاوردهای خوبی در حوزه های درمان و سلامت و زیرساخت های درمانی برای جامعه و رضایت مندی بالایی برای مردم داشته است .
فرماندار دشتستان ادامه داد: رویکرد برنامه های دولت با اهتمام به افزایش اشتغال از طریق حمایت از کارآفرینان و تولیدکنندگان تحقق شعار سال است.
7213/ 6045** خبرنگار: سیده حلیمه حسینی** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.