علی حسن پور روز یکشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود:ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی در دستگاه قضایی استان بوشهر تشکیل شد است و همه فعالیت های مربوط به این حوزه را رصد و نظارت می کند.
وی یادآورشد: تاکنون هیچ پرونده قضایی در خصوص جرائم انتخاباتی در استان بوشهر تشکیل نشده است .
دادستان بوشهر ادامه داد:تدابیر لازم برای پیشگیری از وقوع جرائم انتخاباتی در استان بوشهر به ویژه در عرصه تبلیغات کاندیداها اندیشیده شده و تحقق این مهم منوط به رعایت قانون از سوی کاندیداهای انتخاباتی است.
وی تصریح کرد: کاهش و به حداقل رساندن جرائم انتخاباتی از جمله برنامه های ستاد پیشگیری از وقوع جرائم انتخاباتی است و در این راستا اقدام های لازم برای پایش مداوم و رصد فعالیت انتخاباتی در فضاهای مختلف و مجازی در استان بوشهر مورد تاکید قرار دارد.
حسن پور اظهارداشت: کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری از تخریب، اهانت، تشویش اذهان عمومی و بیان مطالب خلاف واقع خودداری و در فرصت قانونی تعیین شده برای تبلیغ اقدام به معرفی خود و برنامه هایشان کنند.
دادستان بوشهر، افترا و تخریب کاندیداهای انتخاباتی را جرم معرفی کرد و گفت: کاندیداهایی که صلاحیت آنان تائید و به عنوان نامزد انتخاباتی معرفی می ‌شوند تخریب و هتک و حرمت به آنان در فضاهای مختلف اجتماعی و مجازی جرم است و با متخلفان برخورد قانونی و قضایی می‌ شود.
6047/ 6045**خبرنگار: موناعیدان*انتشاردهنده: اکبراقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.