به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سردار فتح‌الله جمیری ظهر امروز در مراسم بزرگداشت دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر، با بیان اینکه سپاه در عرصه‌های مختلف دارای کارنامه درخشانی است، اظهار داشت: سپاه پاسداران از بدو تاسیس، کارنامه درخشانی در راه مبارزه با غائله کردستان، خلق عرب، منافقین، دوران دفاع مقدس و عرصه‌های مختلف از خود ثبت کرده است.

وی با بیان اینکه سپاه نقش مهم و تاثیرگذاری در عرصه بعداز جنگ تحمیلی داشته است، افزود: سپاه بعد از جنگ تحمیلی با ورود به عرصه‌های مختلف نقش خود را در رسیدگی به مناطق محروم و نیازمندان بیشتر کرده به‌گونه‌ای که طرح‌های مختلف محرومیت‌زدایی اجرا کرده است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر از اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی در استان بوشهر خبرداد و خاطرنشان کرد: اجرای طرح‌های فرهنگی، عمرانی و آبادانی از اولویت‌ها سپاه استان بوشهر است که در این عرصه‌ طرح‌های محرومیت‌زدایی تدوین و اجرایی شده است.

سردار جمیری با بیان اینکه سپاه از هیچ کوششی در ارائه خدمات به جامعه هدف فروگذاری نمی‌کند، تصریح کرد: علاوه بر اجرای طرح‌های فرهنگی، عمرانی و آبادانی، محرومیت‌زدایی، خدمات درمانی و پزشکی در اولویت برنامه‌های سپاه قرار دارد به‌گونه‌ای که از طریق اعزام اکیپ‌های پزشکی و برپایی بیمارستان‌های صحرایی به محرومان و جامعه هدف خدمات‌رسانی می‌کند و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است.

وی با اشاره به عوامل بازدارندگی در برنامه‌های مقابل با دشمنان تصریح کرد: عدم محاسبه دقیق آمریکایی‌ها از نوع پاسخ سپاه پاسداران، عامل بازدارندگی برای حمله است.

فرمانده سپاه استان بوشهر با بیان اینکه آمریکایی‌ها در نوع برخورد با  سپاه دچار سردرگمی بوده و محاسبه دقیقی از نوع پاسخ در صورت بروز نکرده‌اند، خاطرنشان کرد: دشمنان به‌خوبی می‌دانند که این قدرت بازدارندگی سپاه در کنار سایر نیروهای نظامی و امنیتی کشور مانع سرنگونی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توسط آنان شده و به‌همین سبب با هجمه‌های بی‌امان خود به تخریب نهادهای مقدسی همچون سپاه پاسداران می‌پردازند.

وی با بیان اینکه دشمنان در حمله به نظام عاجز مانده‌اند بیان کرد: آمریکایی‌ها اگر به طور دقیق می‌توانستند ارزیابی کنند که در صورت حمله به کشور، نوع و دامنه پاسخ نظام مقدس جمهوری اسلامی به آنها چیست و به چه میزان هست، قطعا حمله نظامی می‌کردند. 

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر افزود: به‌منظور اختلاف افکنی و ممانعت از ایجاد وحدت رویه و تضعیف نهادهای انقلابی نظیر سپاه پاسداران شایعه پراکنی، دروغ پردازی و انتشار آن در بین آحاد مردم جامعه از برنامه‌های دشمنان نظام اسلامی ایران است.

در این آیین به مناسبت سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) یکی از مداحان اهل بیت(ع)  به مرثیه سرایی و نوحه خوانی پرداخت.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 625465
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.