به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، امرالله پارآد صبح امروز در بررسی روند اجرای طرح‌های برقرسانی در استان بوشهر با بیان اینکه روند اجرای طرح‌های برقرسانی در استان بوشهر مطلوب و تسریع یافته اظهار داشت: بر اساس برنامه تدوین شده  تسریع  اجرای طرح‌های برقرسانی در استان بوشهر سبب کاهش مشکلات شده است.

وی با بیان اینکه استان بوشهر از نقاط گرمسیر و پرمصرف برق است افزود: با توجه به اینکه در آستانه آغاز گرما  قرار داریم مصرف بهینه برق باید در دستور کار مشترکان قرار بگیرد تا بتوانیم تابستان را بدون مشکل پشت سر بگذاریم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر از کاهش نرخ انرژی توزیع نشده در استان خبرداد و تصریح کرد: سرویس و تعمیرات پیشگیرانه 8 هزار پست توزیع هوایی و زمینی و 380 فیدر فشار متوسط سبب کاهش نرخ انرژی توزیع نشده استان بوشهر شد.

پارآد با بیان اینکه نرخ انرژی توزیع نشده به معنی کاهش خاموشی مشترکان است خاطر نشان کرد:در سال گذشته این نرخ از 1.1 به 4 دهم رسید و این شاخص یکی از مهمترین شاخص‌های ارزیابی شرکت‌های توزیع نیروی برق در سطح دنیا است.

وی با بیان اینکه با تلاش کارکنان شرکت و با همکاری بخش خصوصی کاهش خاموشی در شرکت توزیع برق بوشهر به سطح قابل قبولی در بین شرکتهای توزیع کشور رسیده است گفت: تحقق این هدف مهم یکی از اهداف استراتژیک شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر بوده که به واسطه برنامه ریزی مناسب در راستای استفاده از گروه‌های خط گرم و رفع عیب فیدرهای فشار متوسط و انجام عملیات تعمیرات و نگهداری پیشگیرانه بوده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهراز کاهش متوسط زمان خاموشی برق در استان بوشهر خبرداد و افزود: یکی دیگر از مهمترین شاخص‌های ارزیابی شرکت‌های توزیع برق در کشور  کاهش زمان خاموشی است که با برنامه‌ریزی منظم و منسجم این شاخص در سال 95 به 230 دقیقه رسید و امید است در سال‌های آتی شاهد روند نزولی آن باشیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 622792
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.