به گزارش ایرنا، روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان بوشهر روز چهارشنبه به نقل از سرهنگ جوشن سهرابی اعلام کرد: در سال 94 شخصی به هویت مشخص به مرجع قضایی بخش دلوارشهرستان تنگستان مراجعه و دادخواستی مبنی بر اینکه ملک شخصی و سند دار وی توسط شورای روستای گورک خیش اشکن به پارک تبدیل شده تسلیم کرده بود.
وی یادآورشد: به دنبال این مهم مرجع قضایی پس از بررسی های لازم حکم استرداد بخشی از زمین پارک به شاکی را صادر و در سه مرحله پیگیری خواستار اجرای حکم صادره شده بود.
سهرابی افزود: در همین راستا با هماهنگی شورای تامین شهرستان مقرر شد با حضور عوامل نیروی انتظامی برابر حکم قضایی صادره بخشی از زمین پارک طی صورت جلسه ای به شاکی تحویل شود.
وی یادآور شد: در این راستا صبح روز 27 فروردین سال جاری با حضور ماموران نیروی انتظامی و در کمال امنیت و آرامش ابزار و وسایل بخش شمالی پارک بوسیله شاکی جمع آوری و زمین مورد اشاره طی صورتجلسه ای به مالک اصلی تحویل شد.
سهرابی عنوان کرد: به دنبال این موضوع صبح روز سه شنبه هفته جاری شماری افراد کم با هویت معلوم در مقابل استانداری بوشهر تجمع و اقدام به نصب بنری با مضمون'حمله نیروی انتظامی تنگستان به پارک گورک خیش اشکن و تخریب اموال پارک' کردند که نصب این پلاکارد و طرح چنین اتهامی علیه نیروی انتظامی یک رفتار بدون بررسی و تعمق بوده و نیروی انتظامی حق خودرا جهت برخورد با عاملین تهیه و نصب این بنر از مجاری قانونی محفوظ می داند.
7212/6045** خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.