به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی صبح امروز با شرکت یگان‌های نمونه نیروهای مسلح، ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی در میدان امام راحل بوشهر با شکوه خاصی برگزار شد.

در این مراسم که با حضور امام جمعه، استاندار، فرماندهان نیروهای مسلح و خانواده معظم شهدا حضور داشتند نیروهای مسلح مستقر استان بوشهر توانمندی و اقتدار خود را در دفاع از مرزهای میهن اسلامی ایران به نمایش گذاشتند.

نمایش توانمندی نیروهای مسلح استان بوشهر

در این آیین یگانهای نمونه نیروهای مسلح استان بوشهر با برگزاری رژه توانمندی‌های نظامی و تجهیزاتی خود را به نمایش گذاشتند.

در مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران  نماینده ولی فقیه در استان بوشهر  با تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی این روز را برای ارتش و نیروهای مسلح  به عنوان نماد توانمندی و قدرت دانست و اظهار داشت: اقتدار و امنیت در جغرافیای مرزی از مهمترین عوامل و لازمه پیشرفت و توسعه کشور است.

نیروهای مسلح ایران اسلامی دارای تجهیزات به روز و قدرت بالای عملیاتی است

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری با تاکید بر نقش مهم نیروهای مسلح در پیشرفت و توسعه افزود: یکی از عوامل امینت و اقتدار، داشتن ارتش با شاخص‌های روز در عرصه صف و ستاد، تجهیزات به روز و قدرت بالای عملیاتی است تا بصورت منظم و محکم با تجهیزات عالی در مقابل جهان استکبار قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، جهان استکبار را زبان زور  دانست و تصریح کرد: برای ایستادگی در مقابل زورگویی آنها به نیروهای مسلح قوی و منسجم در کشور نیاز ضروری است که این مهم در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نموار است.

ساخت منطقه جدید در دهانه اقیانوس هند

فرمانده منطقه دوم دریایی ولایت گفت: به رشادت‌های نیروهای مسلح در هشت سال جنگ تحمیلی پرداخت و خاطر نشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران  با رشادتهای خود در 8 سال دفاع مقدس ثابت کرد که ارتش جمهوری اسلامی ایران، ارتشی مردمی و انقلابی است و برای دفاع از کیان نظام و میهن اسلامی مماشات ندارد و برای امنیت و پایداری کشور با تمام وجود ایستاده است.

امیر دریادار دوم رضا عباسی با تاکید بر حفاظت و حراست از دستاوردهای نیروهای مسلح تصریح کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی، عزتمند، مردمی و انقلابی و  شجره طیبه‌ای است که در کنار دیگر نیروهای مسلح از انقلاب و دستاوردهای آن محافظت می‌کند.

وی با اشاره به  توسعه سواحل مکران  و ساخت منطقه جدید در دهانه اقیانوس هند گفت: نیروی دریایی ارتش در اجرای فرمان فرمانده کل قوا  و مقام معظم رهبری در راستای توسعه سواحل مکران گام برداشته و درحال ساخت منطقه جدیدی در دهانه اقیانوس هند در این منطقه محروم است.

فرمانده منطقه دوم دریایی ولایت با بیان اینکه پایگاه دریایی بوشهر با حفظ جایگاه آموزشی خود درحال ساخت منطقه جاسک است افزود: امنیت امروز کشور مدیون تلاش نیروهای مسلح در نقاط مختلف کشور هستیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 620908
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.