به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، احمد بهروزیان‌فرد صبح امروز در بررسی روند پیشرفت ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر با بیان اینکه ورزشگاه 15 هزار نفری سردار شهید مهدوی در سال 85 در زمینی به مساحت 18 هکتار عملیات اجرایی آن آغاز شد اظهار داشت: این مجموعه ورزشی تا سال 92 پیشرفت آن 53 درصد بود ولی از سال 93 با توجه به اهمیت این پروژه برای استان و پیگیری استاندار تکمیل آن تسریع یافت.

وی با بیان اینکه این ورزشگاه 7 هزار متر فضای سرپوشیده است خاطر نشان کرد: این ورزشگاه دارای ساختمان اداری، چهار رختکن، اتاق مربیان و داوران، اتاق رادیو، تلویزیون و خبرنگاران، جایگاه ویژه مخصوص مسئولان، جایگاه وی. آی. پی، اورژانس، حراست، آتش نشانی، سرویس‌های بهداشتی در هرطبقه و چهاربوفه است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با بیان اینکه ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر دارای  فضای روباز  قابل توجه است افزود: این مجموعه نورزشی شامل 10 هزار متر مربع زمین چمن اصلی، پیست تارتان 8 خطه، چاله‌های پرش به متراژ5400 مترمربع، چهاردکل روشنایی، 37 هزار مترمربع فضای پارکینگی،7 هزار متر مربع فضای سبز، چهار مخزن زمینی و هوایی و تاسیسات مکانیکی است.

وی از افتتاح ورزشگاه 15 هزار نفری بوشهر با حضور وزیر ورزش و جوانان خبرداد و تصریح کرد:همزمان با مبعث حضرت رسول اکرم مجموعه ورزشی 15 هزار نفری شهید سردار مهدوی بوشهر با حضور وزیر ورزش و جوانان به بهره برداری می رسد.

بهروزیان‌فرد با بیان اینکه این طرح توسعه این ورزشگاه در آینده در دستور کار  است افزود:در حال حاضر یک پیست اسکیت استاندارد با ابعاد 200 متر، 400 متر  و 2 هزار متر و حرکات نمایشی در این ورزشگاه احداث شده که پس از پیست ورزشگاه آزادی دومین پیست اسکیت کشور با قابلیت برگزاری تمامی رقابت‌های ملی و بین المللی و جهانی مطابق با استانداردهای ملی و بین المللی را دارد.

وی با اشاره به اینکه در مجموع 48 میلیارد تومان هزینه ساخت و تکمیل این ورزشگاه بوده است خاطر نشان کرد:  22 میلیارد تومان آن از اعتبار سفر ریاست جمهوری  تامین شده و این در حالی است که اعتبار ساخت این مجموعه تا سال 92،هجده میلیارد تومان بود و از سال 93 تاکنون 26 میلیارد تومان هزینه شده است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 620734
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.