به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی ظهر امروز در همایش روحانیت، انقلاب و رسالت‌ها در بوشهر با اشاره به نقش مهم روحانیون در جامعه اظهار داشت: روحانیون وظیفه خطیر و سنگینی  در راستای معرفی دین و اسلام ناب در ابعاد مختلف  جامعه دارند.

وی، دفاع از دین در برابر تهاجم دشمنان را رسالت‌های مهم روحانیون دانست و تاکید کرد:  با توجه به اینکه دین اسلام دارای دشمنان گوناگون با ترفندهای مختلفی است ایستادگی در برابر این ترفندها و دفاع از دین باید در اولویت برنامه روحانیون قرار بگیرد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه  روحانی در بسیاری از مواقع باید وظیفه راهبری داشته باشد تصریح کرد: روحانیون باید درک عمیق و صحیح و بصیرت به وقایع جامعه داشته تا در تحقق اهداف و رسالت انقلابی خود موفق باشند.

صادقی به ترفندهای دشمنان در انحراف و صدمه زدن به انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: دشمنان  ترفندهای مختلفی برای ضربه زدن به دین و از بین بردن انقلاب اسلامی طراحی و اجراء می‌کنند که در این عرصه رسالت روحانیون سنگین و مهم است.

وی با اشاره به اینکه نفوذ یکی از برنامه‌های مهم دشمنان است تاکید کرد: آنها می‌دانند نفوذ فکری و فرهنگی بهترین راه برای رسیدن به اهدافشان است به همین سبب تفکرات، باورها و روحیه انقلابی مردم را نشانه گرفته‌اند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: یکی از رسالت‌های روحانیت به عنوان  سنگرنشین انقلاب اسلامی و اسلام ناب، افشاء نقشه‌های دشمن در تهاجم فرهنگی و دفاع در برابر این تهاجم است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 618821
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.