به گزارش خبرگزاری تسنیم از عسلویه، رئیس جمهور در ادامه سفر به شهرستان عسلویه دقایقی پیش با  بازدید از طرح توسعه فازهای 20 و 21 پارس جنوبی این دو فاز را به طور رسمی افتتاح کرد و روزانه 56 میلیون متر مکعب گاز این فازها وارد مدار تولید و شبکه سراسری شد.

در آیین افتتاح فازهای یاد شده مجری طرح توسعه فازهای 20 و 21 پارس جنوبی با بیان اینکه  در اجرای این طرح 4  ردیف شیرین‌سازی ساخته و تکمیل شده است اظهار داشت: فازهای 20 و 21 پارس جنوبی با تلاش متخصصان داخلی طراحی و بر اساس برنامه زمان‌بندی تکمیل و  وارد مدار تولید شده است.

علیرضا عبادی با بیان اینکه فازهای 20 و 21 پارس جنوبی آیینه تمام نمای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است بیان کرد: اجرای پروژه فازهای 20 و 21 پارس جنوبی تجربه و توانمندی کم نظیری برای متخصصان ایرانی و صنعت نفت محسوب می‌شود و آیینه تمام نمای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

وی، اجرای پروژه توسعه فازهای 20 و 21 پارس جنوبی را یک پروژه عظیم ملی برشمرد و گفت: با وارد مدار  دو فاز 20 و 21 پارس جنوبی روزانه بیش از 50 میلیون متر مکعب  شیرین‌سازی و به شبکه سراسری گاز منتقل می‌شود که نمادی از توانمندی متخصصان صنعت نفت و گاز ایرانیان است.

رئیس جمهور دقایقی دیگر برای ایراد سخنرانی و افتتاح طرح‌های پارس جنوبی وارد سالن از پیش تعیین شده می‌شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 618179
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.