به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سردار حسین یکتا ظهر امروز در نشست با پاسداران سپاه امام صادق(ع) بوشهر به جایگاه انقلاب اسلامی در جهان اشاره کرد و اظهار داشت: این جایگاه پر عظمت را باید از بالای دکل انقلاب به نظاره نشست.

وی با بیان اینکه  از بالای دکل، انقلاب  ارزیابی می‌شود تصریح کرد:از بالای دکل انقلاب می‌بینیم که دستگاه سنت الهی و فرمایشات مقام معظم رهبری سر پل فرماندهی دشمنان اسلام و انقلاب را به هم ریخته است.

فرمانده قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیاء(ص) با اشاره به اینکه کشتار جمعیت جهان بوسیله آمریکا از بیش از 45 قرن صورت می‌گیرد افزود:  از 450 سال گذشته یعنی با کشف قاره آمریکا توسط کریستف کلمب، آمار کشتار مردم جهان با هزینه‌های هنگفت جبهه استکبار برای تثبیت کدخدایی خود بیش از حد بوده اما با ورود حضرت روح الله و پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن 1357 کل معادلات آنها به هم ریخت.  

وی  از نقش برآب کردن آرزوی رژیم غاصب صهیونیستی در انقلاب اسلامی خبرداد و خاطر نشان کرد: با وجود انقلاب اسلامی آرزوی نیل تا فرات رژیم غاصب صهیونیست نقش بر آب شد و در این خصوص ما وعده‌های امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب را یکی پس از دیگری شاهد هستیم و ان شاالله وعده مقام معظم رهبری مبنی بر نابودی اسرائیل تا 25 سال آینده محقق  می‌شود.

سردار یکتا با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص اینکه (( نبرد عزم‌ها و اراده‌ها آغاز شده است ))، تاکید کرد: دنیا در دوران کنونی بین ظهور به سوی دینداری و معنویت و سقوط در بی بندوباری و بی عفتی گیر کرده است که برای تحقق وعده الهی در راستای ظهور به سوی دینداری باید عزم‌ها و اراده‌ها را قوی کرد و الا در منجلاب بی بندباری سقوط می‌کنیم.

فرمانده قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیاء(ص) با بیان اینکه دشمن به دنبال ریشه کن کردن نیروهای انقلاب است  گفت:  دشمن در این راه درصدد است با راه‌اندازی اغتشاش اجتماعی، آندلسی دیگر در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایجاد کند تا بواسطه آن به اهداف پلید خود نائل آیند.

وی  تاکید کرد: برای اینکه دشمن نتواند به اهداف شوم خود در جامعه اسلامی دست یابد، باید چشم ما عین الله، دست ما یدالله و قلب ما حرم الله شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 617277
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.