نادر شفیع‌حدایی در گفتگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، با بیان اینکه آسمان استان بوشهر کمی تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و طی ساعاتی افزایش ابر پیش بینی شده اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده وزش ملایم باد و افزایش پوشش ابر طی 24 ساعت آینده است.

وی با بیان اینکه انتظار می‌رود طی ساعاتی از بعدازظهر و شب بر روی دریا اندکی به سرعت وزش باد افزوده شود تصریح کرد: پیش بینی می‌شود از فردا بتدریج جهت وزش باد  در استان بوشهر به سمت شمال غربی تغییر یافته و از اواخر وقت فردا و طی روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته پیش رو ، خلیج فارس مواج و متلاطم شود.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر  از بروز پدیده گرد و غبار در استان بوشهر خبرداد و افزود: در 24 ساعت آینده بروز پدیده گرد و خاک و کاهش دید افق و کیفیت هوا در استان بوشهر دور از انتظار نیست.

شفیع‌خدایی از متلاطم شدن خلیج فارس در استان بوشهر خبرداد و خاطر نشان کرد:  بر اساس نقشه‌های هواشناسی و بروز  وزش باد شدید با سمت شمال غربی، سواحل و خلیج فارس در استان بوشهر از غروب شنبه به مدت دو روز متلاطم و مواج می‌شود.

وی با اشاره به ارتفاع موج دریا در استان بوشهر گفت: ارتفاع موج دریا در استان بوشهر  از روز شنبه 30 تا 90 سانتیمتر و طی ساعات بعدازظهر و شب در سواحل شمالی و مرکزی خلیج فارس تا 120 سانتیمتر پیش بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر با تاکید بر پرهیز از دریاروی شناورهای سبک به ویژه قایق‌ها تصریح کرد: با توجه به مواج بودن دریا در استان بوشهر ضمن پرهیز از توقف در سواحل، از دریاروی قایق‌ها جلوگیری شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 615441
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.