به گزارش ایرنا، آرمین پژمان الهی بعد از ظهر پنج شنبه در نشست بررسی مشکلات منطقه 2 شهر بوشهر افزود: حل معضل سگ‌های ولگرد که درزمان حاضر با افزایش جمعیت آنها به معضلی همه‌گیر در این شهر تبدیل شده در بهمن ماه توسط فرمانداری به عهده شهرداری گذاشته شد.
وی بیان کرد: شهرداری بندر بوشهر در راستای اجرای این مصوبه زمینی سه هزار متر مربع در جاده نیروگاه اتمی و در کنار آرامستان جدید حصارکشی و برای نگهداری از سگ های ولگرد مهیا کرده است.
پژمان الهی گفت: جمع‌آوری سگ‌های ولگرد نیازمند همکاری دامپزشکی بوشهر است از این رو پیش بینی شده با همکاری آنها و سایر دستگاه های مرتبط عملیات جمع آوری و عقیم‌سازی سگ‌های ولگرد در سطح شهر اجرا شود.
وی در ارتباط با وضعیت نامطلوب ایستگاه پمپاژ فاضلاب میدان آزادی گفت: شهرداری بوشهر
با ارسال نامه‌های متعدد به شرکت‌ها و سازمان‌های مرتبط برای حل این مشکل اعلام آمادگی کرده است.
پژمان الهی با اعلام اینکه شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر برای خروج فاضلابهای شهری از سالهای گذشته ایستگاه پمپاژ فاضلاب میدان آزادی را تاسیس کرده گفت: شهرداری بوشهر بارها این معضل شهری را به این شرکت اعلام کرده ولی به دلیل محدودیت های بودجه ای این شرکت، تا کنون اقدام اساسی در این زمینه انجام نداده است.
وی اظهار کرد:حل این معضل با برنامه های فوری و کوتاه مدت امکان پذیر نیست و نیاز به گرفتن اعتبار استانی با ابلاغ فرمانداری بوشهر دارد و شهرداری بوشهر تنها می‌تواند پیگیر مطالبه های مردمی در این زمینه باشد.
6047/7212** خبرنگار: عبدالصمد شهریاری* انتشار دهنده: موناعیدان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.