حسن آتشی روز پنج شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: امسال تیم در مقطعی با بدشانسی روبه رو شد ولی با تغییر صورت گرفته در کادر فنی در این چند هفته شاهین موفق به کسب نتیجه های مطلوبی شده است.
وی در ارتباط با دیدار روز گذشته شاهین برابر شهرداری همدان نیز بیان کرد: در دیدار روز گذشته بازی بیشتر در میانه های میدان دنبال می شد و با یک گل زود هنگام تیم حریف شوک بزرگی به تیم وارد شد.
آتشی ادامه داد: در نیمه نخست این دیدار خوب ظاهر نشدیم ولی در نیمه دوم با صحبت های کادرفنی موفق به تغییر در روند بازی شدیم که نتیجه آن رسیدن به گل برتری بود.
بازیکن تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: با توجه به اینکه هر دو تیم شهرداری همدان و شاهین از مدعیان اصلی صعود از گروه خود هستند این دیدار از حساسیت بالایی برای آنها برخوردار بود که همین امر موجب کاهش کیفیت بازی دو تیم شد.
وی گفت: در این دیدار پس از رسیدن به گل برتری چند موقعیت گلزنی برای تیم شاهین به وجود آمد که با بدشانسی به هدر رفت و چنانچه از آنها استفاده لازم می شد از لحاظ تفاضل گل نیز به شرایط مطلوبی می رسیدیم.
آتشی یادآور شد: در دیدار هفته آینده نیز در همدان به مصاف حریف روز گذشته خود می رویم که در صورت کسب امتیاز از این بازی می توانیم در موقعیت بسیار مناسبی برای صعود قرار گیریم.
وی گفت: هواداران شاهین نیز در پیروزی برابر شهرداری همدان تاثیرگذار بودند و با حمایت های خود موتور محرکی قوی برای رسیدن شاهین به گل های برتری بودند.
شاهین بوشهر روز گذشته با پیروزی برابر شهرداری همدان با هشت امتیاز در رده سوم گروه خود قرار دارد.
7212/6047** خبرنگار: عبدالصمد شهریاری* انتشاردهنده: موناعیدان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.