هادی گل محمدی چهارشنبه شب پس از شکست 2 بر 1 تیمش در برابر شاهین شهردرای بوشهر در گفت و گو با ایرنا افزود: داور پنالتی اول را با اشتباه کمک خود برای شاهین اعلام کرد و از اعلام یک پنالتی قطعی برای شهرداری همدان صرف نظر کرد.
وی بیان کرد: اشتباه داوری در این دیدار تا جایی بود که تمام برنامه های تیم شهرداری همدان را بهم ریخت و نتوانستیم به اهداف از پیش تعیین شده دست پیدا کنیم.
گل محمدی ادامه داد: تمام بازی های این مرحله حکم فینال دارد و در این دیدار نیز هر 2 تیم محکوم به برد بودند که با اشتباه داور این مهم برای شهرداری همدان محقق نشد.
وی گفت: با توجه به اینکه 2 تیم شاهین شهرداری بوشهر و شهرداری همدان هر 2 در مرحله مقدماتی هم گروه بودند، همین باعث شد تا انها با شناخت کامل از یکدیگر پای به زمین مسابقه بگذارند.
گل محمدی اظهار داشت: شاهین بوشهر در کنار ظرفیت های فنی خود هواداران پرشوری دارد ولی این ظرفیت بخوبی در خدمت شاهین نیست و در طول بازی بارها به تیم شهرداری همدان توهین کردند.
وی گفت: تیم شاهین از دل مکتب بزرگ و خوش نام شاهین پرورش یافته و هواداران آن نیز باید اخلاق و جوانمردی را سرلوحه کار خود قرار دهند و از توهین به حریف پرهیز کنند.
گل محمدی افزود: شاهین بوشهر در مقطعی لیگ برتر بود و بعد به دسته های پایین تر سقوط کرد که شاید بخشی از دلیل این سقوط نبود آرامش لازم در بین هوادران آنهاست.
وی یادآور شد: با این حال در بازی آینده در همدان میزبان شاهین هستیم و تلاش می کنیم با برد در این دیدار شکست امروز خود را جبران کنیم و به صدرنشینی خود تداوم ببخشیم.
7212/6043** خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.