حمید کللی فر چهارشنبه شب پس از برد 2 بر 1 تیمش در برابر شهرداری همدان در گفت و گو با ایرنا افزود: در این دیدار 2 تیم بازی حساس و نزدیکی را ارائه کردند که در نهایت بازیکنان شاهین با موقعیت شناسی خود توانستند صدرنشین گروه خود را متوقف کنند.
وی بیان کرد: با توجه به شرایط گروه و فشردگی امتیازها این برد حائز اهمیتی زیادی بود که با حمایت پرشور هواداران محقق شد.
کللی فر ادامه داد: تیم شهرداری همدان از همان مرحله مقدماتی که در گروه شاهین قرار داشت در بین تیم های مدعی بود و در این مرحله نیز با نتیجه خوب خود از مدعیان اصلی صعود به لیگ دسته یک فوتبال کشور است.
وی گفت: در هفته آینده نیز در همدان به مصاف آنها می رویم که باید حتی الامکان دست پر از آن برگردیم.
کللی فر ادامه داد: با توجه به اینکه شاهین در مقایسه با حریفان در ادامه رقابت یک بازی خانگی بیشتر دارد باید از این فرصت نهایت استفاده را ببرد.
سرمربی تیم فوتبال شاهین بیان کرد: تا پایان این رقابت ها قادر به اضافه کردن بازیکن به لیست خود نیستیم و باید از بازیکنان موجود برای رسیدن به لیگ دسته یک نهایت استفاده را ببریم که در این بین با توجه به شمار زیاد بازیکنان با تجربه در تیم می توانیم از این ظرفیت بخوبی بهره ببریم.
وی در ارتباط با نحوه قضاوت داور این دیدار گفت: داوری بطور کلی به نفع شاهین نیست و در این بازی نیز پنالتی اول شاهین را داور وسط نگرفت تا با هوشیاری کمک داور این پنالتی به شاهین رسید و گل اول را به ثمر رساندیم.
7212/6043** خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.