ناصر حیات داوودی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: مردم این روستاها از جمله چاهک، چاهشور و قلعه حیدر از وضعیت بوجود آمده گله مند و خواستار برطرف کردن این مشکل باتوجه به گرمای منطقه در سریع ترین زمان ممکن هستند.
وی اظهارکرد: پیگیری های مستمری برای حل مشکل قطعی آب شده که امیدواریم هر چه زودتر برطرف شود.
وی افزود: عده ای از مردم این روستا برای تامین آب موردنیاز خود به آب انبارهای قدیمی و عده دیگری نیز به همسایگان خود پناه برده اند.
بخشدارمرکزی گناوه گفت: قطعی آب بوجود آمده بدلیل اشکال در خطوط لوله است که پیگیری های لازم برای برطرف کردن آن انجام شده است.
دانیال اسفندیاری افزود: در این ارتباط با مسئول اداره آب و فاضلاب روستایی گناوه صحبت شده و قول داده که مشکل بزودی برطرف شود.
رئیس اداره آب وفاضلاب روستایی گناوه گفت: با پیگیری های بی وقفه اقدام های لازم برای حل مشکل مقطعی کمبود آب روستاهای تاجملکی و محمدعبدعلی انجام شده و امیدواریم که تا عصر روز جاری این روستاها از شرایط بهتری برخوردار شوند.
عوض عامری که درحال سرکشی از روستاهای مشکل دار بود، افزود: به منظور بررسی مشکل بوجود آمده بازرسان این اداره، شبکه های در مسیر روستاها را از نزدیک بازرسی و مشاهده شد که شیر حوضچه توسط فرد یا افرادی دستکاری و باعث خلل در آبرسانی شده است.
وی گفت: باتوجه به اینکه مجتمع تاسیساتی و ایستگاه پمپاژ آب روستاهای منطقه در روستای محمدصالحی مستقر است، آب در زمان پمپاژ به منازل روستاهای انتهای خط و بالا دست از جمله چاهک، چاه شور و قلعه حیدر با تاخیر روبرو می شود.
رئیس اداره آب وفاضلاب روستایی گناوه اظهارکرد: گرم شدن هوا نیز در بالارفتن میزان مصرف آب دراین منطقه اثرگذار است و باعث افت فشار آب بویژه در روستاهای با ارتفاع بالا می شود.
عامری گفت: باتوجه به مصرف بالای آب در فصل گرما در برخی روستاها ازجمله چاهک و چاهشور آبرسانی با تانکر انجام می شود.
وی از روستاییان این شهرستان خواست در مصرف آب نهایت صرفه جویی را داشته باشند.
بیش از 20 درصد از جمعیت 102 هزارنفری شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر در روستاها سکونت دارند.
6164/6043** خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.