حجت اسلامی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در بازی هفته آینده برابر تیم صدرنشین لیگ قرار می گیریم که با توجه به جایگاه کنونی ایرانجوان باید نهایت تلاش خود را برای برد بکار گیریم.
وی بیان کرد: ایرانجوان از کیفیت بازی مطلوبی برخوردار است و اگر این تیم از همان ابتدای فصل مورد حمایت واقع می شد، اکنون در صف مدعیان صعود به لیگ برتر قرار داشت.
بازیکن تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر گفت: ایرانجوان در چند هفته گذشته نیز بازی های خوبی مقابل حریفان ارائه کرد ولی موفق به گلزنی نشد و بیشتر موقعیت های این تیم به هدر رفت.
اسلامی، در ارتباط با بازی ایرانجوان برابر فولاد یزد گفت: در این دیدار دو تیم نبردی تمام عیار را به نمایش گذاشتند که با تدبیر و درایت کادر فنی این برد برای ایرانجوان بوشهر رقم خورد.
وی یادآور شد: ایرانجوان با این برد تا حدودی از منطقه خطر فاصله گرفته ولی با توجه به امتیاز تیم ها باید در بازی های آینده نیز امتیازهای لازم را کسب کنیم.
اسلامی گفت: داور در نیمه نخست می توانست یک پنالتی برای تیم ایرانجوان بگیرد ولی از روی اشتباهات داوری این پنالتی گرفته نشد ولی با این وجود داور در مجموع عملکرد قابل قبولی از خود ارائه کرد.
ایرانجوان بوشهر هم اکنون با 34 امتیاز در رده سیزدهم لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار دارد و در هفته سی و دوم بازی ها در رشت به مصاف سپیدرود می رود.
ایرانجوان بوشهر در روز گذشته و در هفته سی یکم لیگ دسته یک فوتبال کشور با گل دقایق پایانی امیر تهمورثی و حجت اسلامی با نتیجه 2 بر یک از سد حریف خود فولاد یزد گذشت تا بازی های آینده خود را با اطمینان خاطر بیشتری دنبال کند.
7212/6043** خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.