فرزاد رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، با بیان اینکه در تمامی محورهای اصلی استان بوشهر طرح بزرگراهی فعال است اظهار داشت: طرح‌های راهسازی بزرگراهی در محورهای اصلی استان بوشهر یا اجراء شده و یا در حال اجراء است که روند ساخت آن مطلوب است.

وی با بیان اینکه بزرگراه اهرم، برازجان، گناوه و دیلم یکی از مهم‌ترین طرح‌های بزرگراهی است تصریح کرد: پروژه اهرم-برازجان-گناوه- دیلم، برآورد اولیه و اعتبار پیش بینی شده برای اجرای آن 218 میلیارد تومان است که بخشی از اعتبارات تخصیص یافته است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر بیان کرد: پروژه بهسازی محور گناوه-گوره-گچساران با اعتباری بالغ بر 720 میلیارد ریال و در دو قطعه و توسط دو پیمانکار با مشارکت وزارت نفت در حال اجراء است.

رستمی، با بیان اینکه محور بزرگراهی دیلم به گناوه از جاده‌های پرتردد استان بوشهر است خاطر نشان کرد: تعداد تصادفات در این جاده سبب شد برای افزایش ایمنی آن به چهار خطه تبدیل شود که این پروژه در حال اجراء است.

وی با اشاره به اینکه بخشی از پروژه بزرگراه دیلم به گناوه در سفر رئیس جمهور در هفته آینده افتتاح می‌شود تصریح کرد: پروژه بزرگراه دیلم به گناوه که دارای 57 کیلومتر است علاوه بر قرار داشتن 15 کیلومتر آن زیر بار ترافیک، در سفر هفته آینده رئیس جمهور به بوشهر  33 کیلومتر دیگر آن افتتاح می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر  اعتبار پروژه یاد شده را 70 میلیارد تومان دانست و گفت: این بزرگراه درمجموع 57 کیلومتر طول دارد و تاکنون 15کیلومتر آن تکمیل شده و در سفر رئیس جمهور به بوشهر 33 کیلومتر و در مجموع 48 کیلومتر این محور 57 کیلومتری زیر بار ترافیک می‌رود.

رستمی پروژه خروجی دوم بوشهر را مورد توجه قرار داد و خاطر نشان کرد: عملیات احداث خروجی دوم بوشهر در مسیر گزبلند به شیف به طول 24 کیلومتر با اعتباری افزون بر 760 میلیارد ریال و در سه قطعه و توسط سه پیمانکار در حال اجراء است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 613086
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.