محمود امیری سه شنبه شب پس از شکست 2 بر یک تیمش در برابر ایرانجوان بوشهر در گفت و گو با ایرنا افزود: با این وجود با 16 بازیکن به بوشهر آمدیم و تنها هدف ما نیز کسب سه امتیاز بازی بود.
وی یادآورشد: با وجود اینکه گل اول بازی را به ثمر رساندیم ولی رفته رفته میانه زمین را از دست دادیم که همین امر منجر به شکست تیم برابر ایرانجوان شد.
امیری گفت: دروازه زبان تیم ما در هفته گذشته بهترین دراوزه بان هفته شناخته شد ولی در این دیدار نتوانست نمایش خوبی ارائه دهد.
وی ادامه داد: در مجموع همه بازیکنان به دلیل تحقق نیافتن وعده مسئولان باشگاه برای پرداخت مالی به آنها از لحاظ روحی و روانی دچار مشکل شدند.
امیری عنوان کرد: بازیکنان تیم فولاد تاکنون 50 درصد مبلغ قرارداد خود را دریافت کرده اند ولی به دلیل پرداخت نشدن پاداش ها از مسئولان تیم گلایه مند هستند.
وی گفت: بطور کلی از لحاظ مدیریتی و مالی فصل دشواری را سپری کردیم ولی با این وجود تا هفته آخر بازی ها برای بقا در لیگ یک تلاش می کنیم.
امیری افزود: سه بازی باقیمانده این تیم برابر تیم های نساجی مازندران، گل گهر سیرجان و فجر شهید سپاسی سه بازی فینال گونه است و برای بقا باید نتیجه لازم را از این بازی ها کسب کنیم.
ایرانجوان با این برد 34 امتیازی شد و به رده سیزدهم صعود کرد و تیم فولاد یزد نیز با 27 امتیاز در رده هفدهم باقی ماند.
تیم ایرانجوان بوشهر در هفته سی و دوم بازی ها در رشت با سپیدرود این شهر دیدار می کند و تیم فولاد یزد نیز در خانه به مصاف نساجی مازندران می رود.
7212/ 6045 خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.