سید محمد هاشمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با بیان اینکه سال گذشته خرید گندم از کشاورزان استان بوشهر نسبت به سال ماقبل آن افزایش قابل توجهی یافت اظهار داشت: سال گذشته بیش از 100 هزار تن محصول گندم از کشاورزان استان بوشهر خریداری شد که نسبت به سال ماقبل آن افزایش چند برابری داشت.

وی با بیان اینکه برداشت گندم از اراضی استان بوشهر آغاز شده است تصریح کرد: همزمان با برداشت گندم در استان بوشهر چهار مرکز خرید شامل کارخانجات آرد الزهرا  برازجان و خلیج فارس دشتی،انبار چغادک بوشهر و سیلوی برازجان  برای خرید تضمینی گندم کشاورزان  تعیین شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر به قیمت خرید محصول از کشاورزان گندم‌کار استان بوشهر پرداخت و افزود: قیمت پایه خرید گندم  معمولی هر کیلوگرم 13 هزار ریال و  گندم دوروم هر کیلوگرم 13 هزار و 300 ریال تعیین شده است.

هاشمی با بیان اینکه هزینه خرید گندم  از کشاورزان استان بوشهر از سوی بانک عامل پرداخت می‌شود گفت: بانک کشاورزی به عنوان بانک عامل برای پرداخت میزان محصول گندم از کشاورزان تعیین شده است.

وی با بیان اینکه مراکز خرید از ساعت 8 صبح تا 17 بعد از ظهر آماده خرید گندم کشاورزان هستند تصریح کرد: با ارزیابی‌های صورت گرفته پیش بینی می‌شود 45 هزار تن گندم از کشاورزان استان بوشهر خریداری شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 612712
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.