به گزارش ایرنا، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر در این آیین گفت: امسال بیش از 200 هزار نفرمسافر نوروزی به 33 پست طرح ایمنی و سلامت مسافر، جمعیت هلال احمر استان بوشهر در ایام نوروز مراجعه کردند.
حسین درویشی افزود: این طرح همزمان با سراسر کشور با مشارکت 500 نفر اعضای جوانان جمعیت هلال احمر استان بوشهر از 25 اسفند 95 تا 15 فروردین 96، اجرا شد.
وی اظهار کرد: این طرح شامل 2 بخش یکی مربوط به سواحل، جاده ها و حوادث و بخش دیگر مربوط به طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی است.
درویشی با بیان اینکه، هدف اصلی این طرح توقف خودروها برای اندکی استراحت است، اضافه کرد: در کنار هدف اصلی اقدامات فرعی نیز در قالب سلامت (تست فشار خون)، خیمه های نماز وفضای کودک، ارائه نقشه و بروشور مربوط به استان و شهرهای مورد نظر مسافران و در برخی پست ها اجرای مسابقه های ورزشی ارائه شده است .
وی ادامه داد: در این ایام 11 هزار و 93 نفر از خدمات ایستگاه های سلامت،13 هزار و429 نفر کودک از فضاهای دوستدار کودک، هشت هزار و 150 نفر از خیمه های نماز استفاده کردند.
درویشی با بیان اینکه در این ایام چهار هزار و 992 نفر از مسافران به کمپین (نه به تصادفات جاده ای ) در استان بوشهر پیوستند، افزود: همچنین 17 هزار و 259 بروشور و اطلاعات مربوط به استان و 149 هزار و 312 نقشه و محصولات فرهنگی میان مسافران نوروزی توزیع شد.
وی ادامه داد: هم اینک 24 هزار نفرعضو سازمان جوانان جمعیت هلال احمر استان بوشهر هستند که این افراد شامل سن مهد کودک تا 29 سال است.
در این آیین از 500 نفر از اعضای جوانان جمعیت هلال احمر استان بوشهر که در طرح نوروزی مشارکت داشتند، تجلیل شد.
7210/6043** خبرنگار:سیده نیر قیمی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.