به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، حسن بحرینی عصر امروز در نشست با فعالان اقتصادی، صنعت‌گران و معدن‌کاران استان بوشهر با بیان اینکه سال گذشته واحدهای تولیدی برای رونق تسهیلات بانکی دریافت کردند اظهار داشت: سال گذشته 125 واحد صنعتی و کشاورزی تولیدی برای رونق تولید تسهیلاتی به میزان 839 میلیارد ریال دریافت کردند.

وی با بیان اینکه 157 واحد تولیدی به صورت مستقیم از بانک‌ها تسهیلات اعتباری دریافت کردند خاطرنشان کرد: 157 واحد تولیدی نیز در راستای رفع موانع تولید به صورت مستقیم 694 میلیارد ریال تسهیلات در گردش از بانک‌های استان بوشهر دریافت کردند.

معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر بیان کرد: در مجموع  282 واحد تولیدی و صنعتی استان بوشهر سال قبل یک‌‌هزار و533 میلیارد ریال تسهیلات برای رونق تولید و رفع موانع تولید دریافت کردند.

بحرینی از افزایش صدور جواز تاسیس واحدهای تولیدی و صنعتی خبرداد و گفت:  سال گذشته 243 جواز تاسیس برای واحدهای صنعتی و تولیدی استان بوشهر صادر شد که نسبت به سال ماقبل آن 62 درصد افزایش دارد.

وی با بیان اینکه تمایل به سرمایه‌گذاری در این واحدهای صنعتی یک‌هزار و 844 درصد افزایش یافته است  افزود: در صدور جواز بهره‌برداری از واحدهای تولیدی و صنعتی  استان بوشهر سال گذشته نسبت به ما قبل آن 73 درصد افزایش یافته و این در حالی است که چند واحد صنعتی در استان بوشهر امسال افتتاح می‌شود.

معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر  افزود: امسال متانول کاوه، پتروشیمی مرجان، سیمان مند دشتی و کارخانه کربنات اکباتان در شهرهای مختلف استان بوشهر افتتاح می‌شود.

بحرینی با بیان اینکه 18 واحد تولیدی در استان بوشهر راکد هستند تصریح کرد: امسال 54 واحد صنعتی کوچک و متوسط که بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارند تکمیل و وارد چرخه تولید می‌شوند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 609038
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.