به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سیدمحمدحسین سیدزاده ظهر امروز در آیین آغاز  مرحله استانی مسابقات فوتبال فجر امید استان بوشهر با بیان اینکه این مسابقات در زمین‌های چمن مصنوعی شهری و روستایی استان بوشهر از دی‌ماه سال گذشته آغاز شد اظهار داشت: با هدف شور و نشاط اجتماعی مسابقات فوتبال فجر امید استان بوشهر با شرکت 510 تیم در بخش‌ها، روستاها و شهرستان‌های استان بوشهر برگزار شد.

وی با بیان اینکه این مسابقات در 128 زمین چمن مصنوعی شهری و روستایی استان بوشهر برگزار شد از آغاز مرحله استانی این مسابقات خبرداد و تصریح کرد:  مرحله استانی مسابقات فوتبال فجر امید استان بوشهر، در شهرها و روستاهای مختلف استان بوشهر با شرکت 12 تیم به صورت حذفی برگزار شده است.

مسئول برگزاری مسابقات فجر امید استان بوشهر با بیان اینکه دیدارهای رفت این مسابقات روز شنبه 19 فروردین ماه  در مناطق مختلف برگزار شد خاطر نشان کرد:  در این مرحله تیم‌های دهیاری چاه خانی و کوی شکری بوشهر ،دهیاری دویره و تیم برازجان (ب)،دهیاری لیلک نماینده شهرستان تنگستان و تیم شهدای محمد آباد خورموج نماینده شهرستان دشتی با هم دیدار می‌کنند.

سیدزاده با اشاره به اینکه در این مرحله تیم‌های رسالت بردخون نماینده شهرستان دیر با دهیاری بیدخون نماینده شهرستان عسلویه  با هم رقابت می‌کنند تصریح کرد: دیدارهای برگشت مرحله استانی مسابقات فوتبال فجر امید استان بوشهر  ساعت 17  روز یکشنبه 20 فروردین در شهرهای برازجان، بوشهر، بیدخون عسلویه و محمدآباد خورموج برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مسابقات فوتبال فجر امید استان بوشهر همزمان در شهرها و روستاها از دی ماه سال گذشته آغاز شد خاطرنشان کرد: این مسابقات تاپایان فروردین امسال به پایان می‌رسد و ضمن  معرفی قهرمان این مسابقه از تلاش همه دست‌اندرکاران این مسابقات قدردانی می‌شود.

مسئول برگزاری مسابقات فجر امید استان بوشهر بیان کرد: برگزارى مسابقات فوتبال فجر امید استان بوشهر طرحى نو درمسابقات محلات استان بوشهر رقم زده  و سبب توسعه فرهنگ ورزش در روستاها، شهرها و محلات مختلف به ویژه در میان جوانان شده است.

امام جواد (ع) با پیشه کردن سجایای اخلاقی و تعامل مناسب با مردم در قلوب مومنان نفوذ کرد

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: امام جواد (ع) با پیشه کردن سجایای اخلاقی و تعامل مناسب با مردم در قلوب مومنان نفوذ کرد.

حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی ضمن عرض تبریک میلاد حضرت امام محمد تقی (ع)، جواد الائمه اظهار داشت: امام جواد (ع) شخصیتی بودند که با وجود شرایط دشواری که برای حضرت امام رضا (ع) به وجود آورده بودند و ظلم جنایتی که خاندان بنی عباس به امام هشتم(ع) کردند، در یک شرایط خاصی دوران طفولیت و کودکی خود را نوجوانی به سر بردند.

وی بیان کرد: آن حضرت با وجود این که عملا از پدر بزرگوارشان فرسخ‌ها فاصله داشتند ولی توانستند معرفت کافی نسبت به پدر بزرگوار خود به وجود بیاورند و سیره ایشان را بیاموزند و آن را سرلوحه کار خود قرار دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر تاکید کرد: امام جواد (ع) دارای ویژگی‌های برجسته ای در زندگی بودند اولین بعد زندگی امام جواد بعد معنوی ایشان هست که همچون اباء و اجداد طیبین خود در اعلا درجه بودند و این ویژگی در همه ائمه معصومین(ع) دیده می‌شود.

وی افزود: دومین ویژگی بعد علمی آن امام بزرگوار است که آن حضرت عالم ترین زمان خود بود و در پاسخگویی به سئوالات متعدد همگان به درایت و اعلمیت امام جواد (ع) اعتراف می‌کردند.

آموزش‌های مهارتی راهی برای دستیابی به تولید، اشتغال و تحقق اقتصاد مقاومتی است

سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای گناوه در نشست تشریح سند آموزشی سال 1396 این مرکز گفت: تقویت و توسعه آموزش‌های مهارتی راهکاری مناسب و ایده‌آل برای دستیابی به خودکفایی و حرکت در راستای تولید، اشتغال و تحقق اقتصاد مقاومتی است.

 عباس حقیقی با تاکید بر توجه به تقویت مهارت در همه عرصه‌ها تصریح کرد: بدون توجه به مهارت و حرفه‌ای آموزی دستیابی به اشتغال در همه عرصه‌ها با مشکل مواجه می‌شود.

وی با بیان اینکه ایمان داشتن به توسعه مهارت آموزی رونق اقتصادی را به همراه دارد، اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال با توسعه آموزش های مهارتی در بخش های مختلف میسر می‌شود.

حقیقی با تاکید بر اهمیت آموزش‌های فنی و حرفه ای گفت: اشتغالزایی جوانان به خصوص فارغ التحصیلان دانشگاه‌ها امری مهم است که آموزش فنی وحرفه‌ای نقش بسیار مؤثری در این مورد دارد.

وی مهارت آموزی و ارتقاء مهارت کارگران شاغل در صنایع، صنوف و کارخانجات را نیز ضروری خواند و خاطرنشان کرد: این امر زمینه‌ساز ارتقاء کیفیت تولیدات، محصولات و خدمات می‌شود.

مسئولیت پذیری، شفافیت و پاسخگویی سه رکن اصلی در بهبود افزایش رضایتمندی کارکنان است

رئیس منابع انسانی پالایشگاه چهارم در نشست مشترک کارکنان و مدیران این پالایشگاه گفت: برای بهبود افزایش رضایتمندی کارکنان و متخصصان پرتلاش بیشترین تلاش‌ها را در سال جدید به کار خواهیم گرفت.

اسماعیل خالقی در نشست مشترک کارکنان واحد بهره‌‌برداری و مدیران این پالایشگاه خاطرنشان کرد: امیدواریم در سایه همدلی و یکپارچگی بتوانیم گام‌های موثری را در جهت رضایتمندی کارکنان پالایشگاه چهارم برداریم .

وی افزود: مسئولیت‌پذیری، شفافیت و پاسخگویی سه رکن اصلی در بهبود افزایش رضایت‌مندی کارکنان است.

خالقی با بیان اهمیت و دستیابی به اهداف پیش بینی شده در پالایشگاه چهارم عنوان کرد: برگزاری نشست‌های پرسش و پاسخ گروهی با تمامی کارکنان به صورت ماهیانه با حضور مدیر پالایشگاه و به محوریت واحد منابع انسانی (به صورت واحدی درسطح کل پالایشگاه) یکی از مهمترین اقدامات در سال جدید خواهد بود.

این مقام مسئول افزود: پالایشگاه چهارم در راستای اهداف استراتژیک مجتمع و ارتقاء بهره وری ، توجه و اهتمام ویژه‌ای به مشارکت تمامی کارکنان پالایشگاه در همه امور داشته و با توسعه این نظام، تقویت مسئولیت‌پذیری، تعلق سازمانی و رضایت مندی کارکنان را مد نظر قرار داده است.

توانمندسازی دانش آموزان با آموزش های مهارتی گامی به سوی تحقق شعار سال

نشست توانمندسازی دانش‌آموزان شهرستان دیر  با حضور نمایند شورای دانش آموزی و سرپرست مرکز آموزش فنی و  حرفه‌ای شهرستان برگزار شد.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای دیر در این نشست گفت: توسعه انسانی رکن اصلی توسعه پایدار است و باید برای ارتقای کیفیت آموزش در کشور تلاش شود و ضمن ارتقای کیفیت در آموزش دانش‌آموزان هم باید به فکر آینده خود بوده و سعی در موفقیت و یادگیری مهارت داشته باشند.

حسن موسوی اظهار داشت: نیاز کشور به توسعه پایدار و اشتغال جایگاه و اهمیت هنرستان ها را دو چندان می‌کند و رشته‌های فنی و حرفه ای و کارودانش از ضروریات آموزش و پرورش است.

وی بیان کرد: دانش آموزان می‌توانند با یادگیری و مهارت آموزی زمینه ایجاد اشتغال در آینده را برای خود رقم بزنند و با در دست داشتن گواهینامه فنی و حرفه‌ای یک پشتوانه‌ای برای اشتغال داشته باشند.

موسوی خاطرنشان کرد: مراکز فنی و حرفه ای و هنرستان های کار و دانش امکانات خوبی برای پرورش نیروی انسانی ماهر برای تصدی شغل و حرفه مناسب با بازار کار را دارند و توانایی‌ها و مهارت‌های علمی مناسبی را برای ایجاد کار به وجود می‌آورند و همچنین  70 درصد دانش آموختگان این رشته‌ها جذب بازار کار می‌شوند. 

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 609006
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.