به گزارش ایرنا، حسین دلشب روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: از ابتدای روی کار آمدن دولت تدبیر و امید در سال 92 همواره یکی از سیاست های راهبردی سازمان حفاظت محیط زیست کشور، توجه به نهادهای مردمی محیط زیستی بوده تا مکانی برای آحاد شهروندان ایرانی فراهم آید که دغدغه های زیست محیطی خودشان را جامه عمل بپوشانند.
وی بیان کرد: در این ارتباط بوشهر نیز یکی از استانهای پیشتاز در زمینه فعالیت سمن های زیست محیطی است.
دلشب ادامه داد: سمن های زیست محیطی استان بوشهر هم اکنون با روند خوبی درحال فعالیت و حضور در عرصه عمومی هستند و نسبت به وقایع زیست محیطی پیرامون خود واکنش مناسب نشان می دهند.
وی یادآور شد: 30 انجمن محیط زیستی استان بوشهر نیز روند دریافت مجوز آنها در دست پیگیری است که انتظار می رود هرچه زودتر مراحل قانونی دریافت مجوز را در هیات نظارت بر سازمانهای مردم نهاد گذارنده و به شمار انجمن های دارای مجوز حوزه محیط زیست استان بوشهر بپیوندند.
دلشب یادآور شد: چنین تشکل هایی همواره به عنوان بازویی توانمند برای محیط زیست عمل می کنند از این رو نسبت به حمایت از آنها اهتمام ویژه ای داریم.
وی افزود: فعالیت تخصصی در موضوع های مرتبط با حفاظت از محیط زیست از عمده مزیت های سازمان های مردم نهاد محسوب می شود که این امر می تواند به حفظ گونه های در حال انقراض کمک کند.
7212/6043** خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.