به گزارش خبرگزاری تسنیم از گناوه، حمید حیدری بریدی ظهر امروز در جریان بازدید استاندار بوشهر از روند اجرایی بوستان ساحلی امید روستایی مال قائد گناوه با بیان اینکه روند اجرایی بوستان‌های ساحلی تسریع یافته است اظهار داشت: بوستان ساحلی روستای مال قائد گناوه در زمینی به مساحت 3 هکتار اجرایی شده که روند اجرایی مطلوبی دارد.

وی پیشرفت فیزیکی بوستان ساحلی مال قائد گناوه را 60 درصد دانست و تصریح کرد: برای ساخت بوستان یاد شده 5 میلیارد ریال مصوب شده که بر اساس برنامه زمان‌بندی تکمیل و افتتاح می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر  از اجرای 440 بوستان روستایی در استان بوشهر خبرداد و  افزود:  در اجرای طرح‌های بوستان روستایی  ساخت 327 بوستان و تجهیز 113 بوستان در دستور کار قرار گرفته است.

حیدری با بیان اینکه برای ساخت بوستان‌های روستایی 450 میلیارد ریال مصوب شده گفت: در مرحله نخست تکمیل 200 بوستان در دستور کار قرار گرفت که تا اوائل اریبهشت ماه امسال این بوستان‌ها تکمیل و افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به اینکه 80 درصد این بوستان‌ها تکمیل شده است خاطر نشان کرد: از 200 بوستان روستایی در فاز نخست تاکنون 80 درصد این بوستان‌ها به تعداد 140 بوستان تکمیل شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر اعتبار اجرای 200 بوستان‌ روستایی را 250 میلیارد ریال دانست و گفت: این بوستان‌ها دارای تجهیزاتی مانند سینمای روباز، آلاچیق، تنیس روی میز، زمین والیبال، سالن و تجهیزات ورزشی و بازی هستند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 606779
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.