به گزارش ایرنا، سردار حیدر عباس‌زاده روز سه شنبه در تشریح عملکرد نوروزی پلیس استان بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون 333 دستگاه خودرو شوتی (خودروهای سواری که کالای قاچاق جابه جا می کنند) در استان بوشهر توقیف شد.
وی بیان کرد: مدت زمان توقیف این خودروها توسط پلیس بطور معمول بین سه روز تا یکماه است.
فرمانده انتظامی استان بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود گفت: استان بوشهر در نوروز امسال در حوزه‌های امنیتی، انتظامی، امنیت اخلاقی و اجتماعی وضعیت بسیار قابل قبولی را تجربه کرد که این مهم تنها در سایه همکاری مردم و به دنبال آن تلاش فرزندان آنها در مجموعه نیروی انتظامی محقق شد.
عباس زاده افزود: درتعطیلات نوروزی با متلاشی شدن سه باند، 109 کیلوگرم مواد مخدر کشف شد که این شاخصه نیز در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش 110 درصدی داشته است.
فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به کاهش جرائم خشن در این استان گفت: جرائم خشن این استان در تعطیلات نوروزی نسبت به مدت مشابه سال گذشته 47 درصد کاهش یافت.
عباس زاده گفت: میزان کشفیات سرقت ها نیز 108 درصد گزارش شده که 90 درصد آنها به روز بوده و در طول سال جاری کشف شده است.
وی با اشاره به اینکه در عید نوروز در حوزه ترافیک با همکاری سایر دستگاه های مربوطه همه امکانات برای کاهش تصادفات بکار گرفته شده بود گفت: در تصادفات منجر به فوت درون شهری و برون شهری به ترتیب 87 و 100 درصد کاهش داشتیم.
عباس زاده ادامه داد: در این ایام تصادفات منجر به جرح و خسارت در حوزه درون شهری و برون شهری نیز با کاهشی مطلوب به ترتیب 7 و 18 درصد گزارش شده است.
رئیس پلیس استان بوشهر گفت: در تعطیلات نوروزی هیچ تصادف فوتی در حوزه درون شهری در این استان ثبت نشد و این نشان از ارتقا فرهنگ رعایت قوانین مقررات رانندگی در استان بوشهر است.
7212/6043** خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.