به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالحمید خدری روز شنبه در نشست با فعالان اجتماعی شهرستان دیلم افزود: باتوجه به گستردگی حوزه انتخابیه بوشهر،گناوه ودیلم یکی با پیگیرهای انجام شده در دوره بعدی مجلس ، حوزه انتخابیه شهرستان بوشهر مستقل می شود و گناوه ودیلم هم از یک نماینده برخوردار خواهند شد.
وی یادآورشد: مرکز استان بوشهر با شرایط خاصی که دارد و اهمیت و موقعیت شهرستان های گناوه ودیلم تنهایی باید یک نماینده داشته باشند که این مهم در دوره بعدی محقق خواهد شد.
نماینده مردم بوشهر، گناوه ودیلم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: استان بوشهر و از جمله شهرستان دیلم از ظرفیت ها و موقعیت های مهمی برخوردارهستند که باید به بالفعل تبدیل شود.
دبیرکمسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: با همه منابع و ذخایری که در استان بوشهر وجود دارد علت یدک کشیدن عنوان محروم مطالبه گر نبودن مدیران این استان است.
خدری افزود: اگر مدیران ما مطالبه گری را سر لوحه کارشان قرار دهند بر این باورم که استان بوشهر در آینده ای نزدیک توسعه و ارتقای چشمگیری خواهد یافت.
وی گفت: دراین ارتباط به مدیران تذکر داده ام و زمانی که وزیری را از پایتخت با نبود وقت کافی به استان دعوت می کنیم انتظار می رود ، آنان در اینگونه جلسات شروع به مطالبه گری و واقعیت ها را بیان کنند.
نماینده مردم بوشهر، گناوه ودیلم در مجلس شورای اسلامی افزود: دردها را تا زمانی که بیان نکنیم درمان نخواهد شد.
وی ادامه داد: هم اینک عملکرد نماینده در معرض دید و انتقاد مردم است درحالی که در ادوار گذشته شاهد بودیم که کسی نه فعالیت نمایندگان را رصد می کرد و نه بر فعالیت و کردار آنها نظارت داشت.
رییس مجمع نمایندگان استان بوشهر افزود:در بحث مشکل زمین های تنوب شهر دیلم با تعیین مشاور در آینده نزدیک بطور اساسی حل خواهد شد و در زمینه گردشگری در جلسه ای که با استاندار بوشهر و وزیرکشور برگزار شد مبلغ 60 میلیارد ریال به منطقه گردشگری بندرحماد امسال اختصاص خواهد یافت.
وی تصریح کرد : احداث ورزشگاه چند منظوره اختصاصی بانوان در گناوه و دیلم با همکاری هیات مدیره وزارت نفت تصویب و به استان ابلاغ شده که کلنگ زنی این پروژه ها بعد از تعطیلات صورت خواهد گرفت و طبق وعده داده شده در مدت 8 ماه انجام خواهد شد.
نماینده مردم بوشهر، گناوه ودیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری های بعمل آمده از 5 دستگاه آمبولانس اختصاص یافته به استان، 3 دستگاه آمبولانس به بوشهر،یک دستگاه به گناوه و یک دستگاه آمبولانس آی سی یو دار هم به دیلم تحویل داده شده است.
وی افزود: در خصوص زمین های کشاورزی شمال استان با دعوت از معاون آبخیزداری کشور به استان مصوباتی اتخاذ و عملیات اجرایی سد دره امیری در سال جاری آغاز خواهدشد.
رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر اضافه کرد :درخصوص ته لنجی، با پیگیری های بعمل آمده و پیشنهادهای استان تصمیماتی اتخاذ شده که هم اینک در هیات دولت است که با تصویب آن قانونمند و مردم دیگر دغدغه ای در زمینه ته لنجی نخواهند داشت.
شهرستان دیلم با بیش از 32 هزار نفر جمعیت در 200 کیلومتری شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/7215/ 6045** خبرنگار: محسن صادقی آزاد** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.